کد خبر : 1519546 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 14:35 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تاج خبر داد: 

سرمربی تیم امید تا پس فردا انتخاب می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد سرمربی تیم امید در اولین فرصت انتخاب و نامش به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم امید تا پس فردا انتخاب می‌شود

به گزارش ورزش سه، از هیات فوتبال استان تهران، تاج در پاسخ به پرسشی درباره سرمربی تیم امید گفت: انتخاب سرمربی تیم امید مشکل جدی‌ای نیست، اگر قبلا یا دو، سه ماه دیگر سرمربی امید انتخاب می‌شد باز هم مجال اردو نداشتیم چون ما همزمان  جام قهرمانان آسیا را داشتیم، لیگ‌برتر بود و مسابقات فیفادی را در واقع در دستور کار داریم. اکنون وقت انتخاب سرمربی است، ما مدیر انتخاب کردیم، همه جا هم ابتدا مدیر را انتخاب می‌کنند. مدیر به هر حال کارش تدارکات، پشتیبانی و برنامه‌ریزی است و ما امسال می‌دانیم تیم امیدمان را طراحی کردیم که چرا در 44 سال گذشته موفق نبوده است. یکی دیگر از عدم توفیقاتمان این بوده است که ما نتوانستیم به موقع سرباز بگیریم چون خیلی از این بازیکنان سرباز هستند. 


سوال بعدی از تاج درباره انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید بود که تاج گفت: ما مدیر که آقای استیلی هستند را انتخاب کردیم و با ایشان درباره شرایط به توافق رسیدیم. سرمربی هم یکی، دو روز آینده انتخاب خواهیم کرد. ما هم گزینه خارجی داریم و هم داخلی، خیلی عجله نکنید و احتمالا طی فردا و پس فردا انتخاب خواهد شد. 


از تاج درباره فهرست 125 نفره این تیم سوال شد که وی چنین پاسخ داد: ما  یک لیست 125نفره داشتیم که این قانونی است. این کار درستی است برای اینکه ما مجال قانونی را از دست ندهیم. 


او درباره اینکه چهره‌هایی مثل نکونام، کریمی، پورموسوی و اسکوچیچ گزینه‌های هدایت تیم هستند گفت: من همه این اسامی را تایید می کنم و در گفت‌وگو و مشورت در نهایت به یک اسم خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها