کد خبر : 1519570 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 15:14 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوسیداد و ثبت عجیب ترین رکورد فوتبالی اروپا

رئال سوسیداد شب گذشته در زمین تیم سقوط کرده مالاگا با دو گل شکست خورد.

سوسیداد و ثبت عجیب ترین رکورد فوتبالی اروپا

به گزارش "ورزش سه"، سوسیداد که هفته گذشته رکورد بی شکستی های متوالی خود که 38 سال اعتبار داشت را به بارسا واگذار کرد، حالا یک رکورد جدید دیگر را از خود به جای گذاشته است.

 

 

1297864

 

 

سوسیداد شب گذشته نتوانست برابر مالاگا امتیازی کسب کند ولی یک رکورد خاص را به نام خود ثبت کرد. شاگردان آلگواسیل توانستند خوش اخلاق‌ترین تیم در یک دهه اخیر پنج لیگ برتر اروپایی شوند.

تیم آبی و سفید پوش شهر سن سباستین، در ۹۰ ‌دقیقه دیدار برابر مالاگا هیچ خطایی انجام نداد. البته آمار قابل توجه دیگری هم برای سوسیداد به ثبت رسید. آنها با وجود شکست، ۶۷ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، ۱۴ شوت به سمت دروازه زدند و مالاگا تنها چهار ضربه زد. مالاگا از دو ضربه‌اش توانست بهره کامل را ببرد و دو گل خود را از این طریق به ثمر رساند.

 

تیم باسکی در این بازی خطایی انجام نداد اما یکی از بازیکنانش کارت زرد دریافت کرد. سرخیو کانالس به دلیل فریب داور توسط خاویر استرادا فرناندس جریمه شد. مالاگا در حالی ۱۶ خطا انجام داد که توانست پس از سه بازی پیروزی را تجربه کند اما این سه امتیاز هیچ ارزشی نداشت. از طرفی رئال سوسیداد با این شکست تقریبا شانس کسب سهمیه اروپا را از دست داد.

دیدگاه‌ها