کد خبر : 1519575 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 16:55 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال:

از لحاظ ذهنی آماده فتح تِرِدسیما هستیم

رئال برای هشتمین بار متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر است و برای فتح سیزدهمین جام خود در این رقابت ها باید بایرن را در نیمه نهایی از پیش رو بردارد.

از لحاظ ذهنی آماده فتح تِرِدسیما هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر رئال دو بار بایرن را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان کنار زده ولی شرایط امسال بایرن به نظر خطرناک تر است.

 

 

1297866

 

 

دنی کارواخال در آستانه بازی رفت با بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت:« خوش شانس هستم که از زمان حضورم در تیم اول رئال، هر سال به نیمه نهایی رسیده ایم. هر سال حضور در این مرحله جذابیت خاص خود را دارد و امسال هم با وجود اینکه حریف مان بایرن است ولی بی تاب رسیدن روز بازی هستیم.»

 

کارواخال ادامه داد:« روبن، لواندوفسکی و ریبری سه بازیکن خطرناک بایرن هستند که مهارشان دشوار است. آنها در هر لحظه می توانند ورق بازی را برگردانند. به شخصه تجربه زیادی از چنین شب هایی دارم. شب های نیمه نهایی لیگ قهرمانان در برنابئو، خاص و ویژه هستند و هواداران بیشتر از همیشه از ما حمایت می کنند. همه چیز جادویی به نظر می رسد.»

 

سیزدهمین قهرمانی(تردسیما):« چرا که نه. برای همین هدف می جنگیم. من سه بار این جام را بالای سر برده ام و در دو سال گذشته به شکل متوالی قهرمان شده ایم پس چرا امسال نشویم؟ می توانم بگویم که از لحاظ ذهنی کاملا آماده این چالش هستیم.»

 

دیدگاه‌ها