کد خبر : 1519583 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 17:05 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

عده ای روی مغرم راه رفتند 

دلفی: زیر پایم نشستند، به ویسی خیانت کردم

بازیکن جوان استقلال خوزستان با ابراز خوشحالی از بقاء تیمش در لیگ برتر می گوید برای انتخاب تیم آینده اش عجله ای ندارد.

دلفی: زیر پایم نشستند، به ویسی خیانت کردم

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی بازیکن جوان استقلال خوزستان با درخشش مقابل سپاهان پایه گذار برد تیمش شد تا آبی های خوزستانی در لیگ برتر ماندگار شوند. او بعد از این بازی حساس و پرفشار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار حساس و پرفشاری بود. در 20 دقیقه اول کاملا تحت تاثیر جریان بازی بودیم و تازه بعد از گل به خودمان آمدیم. البته در نیمه دوم فشار سپاهان بیشتر شد و وزش شدید باد هم مزید بر علت شد تا شرایط مان سخت تر شود. 


او ادامه داد: اما خوشحالم که با تلاش بچه ها سه امتیاز این بازی سخت را گرفتیم و مقابل هواداران مان شرمنده نشدیم. همه تیم خوشحال هستیم و دقیقاً برخی در حال حرص خوردن هستند از ماندن ما. آدم هایی اطراف تیم بودند که می خواستند ویسی و تیم زمین بخورد.


دلفی با امتناع از پاسخگویی به شبهات در مورد رفتنش به هلند و شرکت در تمرینات یک تیم هلندی تصریح کرد: به هیچ عنوان قصد ندارم در این مورد حرفی بزنم اما در فرصت مناسب توضیحات لازم را خواهم داد. اما همین قدر بدانید همان هایی که در پی از بین بردن استقلال خوزستان بودند، پای بازیکنان می نشستند تا به بیراهه بروند.


او با ابراز پشیمانی از رفتارهایش در میانه فصل گفت: اعتراف می کنم که به ویسی خیانت کردم. من به تیم و بچه ها خیانت کردم. من فصل را عالی آغاز کردم و میانه راه افت شدیدی داشتم و حالا دوباره اوج گرفته ام. علتش هم همین آقایان بودند. آنقدر روی مغزم راه رفتند و زیر پایم نشستند که به تیم خیانت کردم.


او ادامه داد: من جوان هستم و آستانه تحمل محدودی دارم. زیر فشار بودم و با سیاه نمایی آقایان، دیگر دلم با تیم نبود. اما خدا را شکر که دست این افراد برای همه رو شد و همه بازیکنان به خودشان آمدند. این همدلی باعث شد استقلال خوزستان در لیگ برتر باقی بماند.


دلفی در مورد تیم آینده اش گفت: من یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارم و در حال حاضر نه صحبتی از رفتن شده نه صحبتی از ماندن. می خواهم با فراغ بال و با خیالی آسوده بهترین تصمیم را بگیرم. حتما بعد از پایان لیگ با ویسی مشورت خواهم کرد. او آدم با شرافت و‌ رو راستی است و همیشه با صداقت رفتار می کند. ویسی نشان داده همیشه آینده جوان ها برایش مهم است و و حواسش به همه جوان ها هست.


او در مورد مطالباتش از استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: من این فصل قراردادم 40 میلیون تومان بود که نیمی از آن را دریافت کرده ام. در این فصل مبلغ قرارداد برایم خیلی مهم نبود ولی از این به بعد روی این مسئله جدی تر فکر خواهم کرد. پدر پیری دارم که دیگر رویم نمی شود به او وابسته باشم. از این به بعد می خواهم کنار خانواده ام باشم و کمک حال پدرم.

دیدگاه‌ها