کد خبر : 1519606 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 18:33 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

از استقلال عبور می کنیم

فخرالدینی: تعویض های قلعه نوعی به برانکو چربید

مدافع ذوب آهن معتقد است تیمش می تواند در مجموع بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمان آسیا صعود کند.

فخرالدینی: تعویض های قلعه نوعی به برانکو چربید

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی بعد از برتری دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: می دانستیم که بازی سختی در انتظار ماست و باید باهوش باشیم. پرسپولیس با همه توان به این مسابقه آمده بود و کاملاً مشخص بود که این بازی برای آنها کاملاً جدی است. پرسپولیسی ها حتی گل اول را نیز به ثمر رساندند و نشان دادند انگیزه های زیادی مقابل ما دارند.


او ادامه داد: ما نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی و زیرکانه توانستیم روند بازی را در اختیار بگیریم. در واقع تعویض های قلعه نوعی به برانکو چربید و توانستیم نتیجه را به سود خودمان برگردانیم. واقعا برگرداندن نتیجه مقابل پرسپولیس با مهره هایی که دراختیار دارد کار آسانی نیست. خدا را شکر با این برد توانستیم انتقام بازی رفت را بگیریم و یک گام دیگر به هدف مان نزدیک شویم.


مدافع ذوب آهن در مورد گلزنی اش در این بازی گفت: همیشه سعی کرده ام در ذوب آهن بازیکن موثری باشم و بتوانم در کسب نتیجه لازم برای تیم مثمرثمر واقع شوم. خدا را شکر مقابل تیم های بزرگ انگیزه زیادی دارم و توانسته ام در این فصل هم گلزنی کنم و پاس گل بدهم. 


فخرالدینی در مورد افزایش شانس تیمش برای کسب عنوان نایب قهرمانی گفت: با این برد حالا می توانیم مدعی اول کسب عنوان نایب قهرمانی باشیم. هرچند با امتیازاتی که کسب کرده ایم، در دور برگشت تیم اول جدول هستیم. ما در بازی آخر می توانیم با کسب برد مقابل نفت تهران و بدون توجه به بازی رقبای مان هم نایب قهرمان لیگ شویم و هم سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.


او پیرامون بازی حساس تیمش مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تیم قابل احترامی است و آنها با شفر نتایج فوق العاده ای گرفته اند. استقلال با شفر همیشه خوب بوده و ما در بازی برگشت لیگ موفق به شکست آنها شدیم. می دانیم بازی سختی در پیش داریم به خصوص اینکه بازی برگشت در تهران است و می دانیم هواداران استقلال با پر کردن ورزشگاه آزادی کار ما را سخت خواهند کرد. برای همین سعی می کنیم کار را در اصفهان یکسره و کنیم تا با یک بازی هوشمندانه در تهران از استقلال عبور کرده و به مرحله بعد صعود کنیم.

دیدگاه‌ها