کد خبر : 1519626 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 20:40 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فوق‌العاده عباس‌زاده در لیگ یک

مهاجم سابق سایپا تهران با حضور در تیم شهرش ، از لحاظ گلزنی در نیم فصل دوم آمار استثنایی از خود به جا گذاشت.

آمار فوق‌العاده عباس‌زاده در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز و از هفته سی و سوم مسابقات لیگ یک، دو تیم نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 0 به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. محمد عباس‌زاده و سعید خردمند به ترتیب در دقایق 7 و 95 دو گل این تیم را به ثمر رساندند.


عباس‌زاده با گلی که امروز به نام خود ثبت کرد، با 13 گل زده در رده دوم جدول گلزنان و پشت سر فرشید پاداش قرار گرفت. این مهاجم با جدایی از سایپا تهران در نیم فصل دوم به نساجی پیوست و از هفته بیستم مسابقات لیگ یک در ترکیب تیم محبوب خود قرار گرفت. عباس‌زاده طی 14 بازی برای نساجی ، 13 گل وارد دروازه حریفان کرد و از این لحاظ رکوردی خارق‌العاده به نام خود ثبت کرده است. 


این بازیکن با 13 گل زده به طور مشترک با شاهین مجیدی در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد و در یک هفته مانده به پایان مسابقات، با آقای گلی تنها 3 گل فاصله دارد. جدول گلزنان لیگ یک به شرح زیر است:


16 گل:
فرشید پاداش (شهرداری ماهشهر)

13 گل:
 شاهین مجیدی (فجر سپاسی)
محمد عباس‌زاده (نساجی)

12گل:
شاهین شفیعی (اکسین البرز)

11 گل:
اویس کردجهان (ایرانجوان)
روح الله باقری (خونه به خونه)


نساجی در آخرین بازی خود به مصاف راه‌آهن می‌رود و این احتمال وجود دارد، عباس‌زاده با هتریک در این مسابقه خود را به صدر جدول گلزنان برساند.

دیدگاه‌ها