کد خبر : 1519628 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 20:50 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری: با کمترین هزینه مدعی صعود بودیم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز معتقد است تیمش یکی از ارزان قیمت ترین تیم های لیگ یک بود که توانست پا به پای مدعیان صعود رقابت کند.

کلانتری: با کمترین هزینه مدعی صعود بودیم

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری بعد از باخت ۲ بر صفر مقابل نساجی در جمع خبرنگاران گفت: به نساجی و هوادارانش این برد را تبریک می‌گویم. با اینکه ۲ بر صفر شکست خوردیم اما چیزی از ارزش‌های بچه های ما و فجرسپاسی کم نمی‌شود. گلی خوردیم که روی فشار اولیه جو ورزشگاه و حریف بود. بعد از آن گل ما همه کاره میدان بودیم. قبل از خوردن گل دوم هم دو موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. ضربه سر مجیدی را فکر کردم اصلا گل شده است. من به تیم فجرسپاسی و مجموعه‌ای که داریم، افتخار می‌کنم.


او ادامه داد: سختی‌های زیادی در این فصل داشتیم و هیچکس باور نمی‌کرد فجر تا روزهای اخر مدعی صعود باشد. نه فقط استان فارس باید به فجر افتخار کند بلکه کشور باید به این تیم افتخار کند که بی حاشیه و بدون خرج های آنچنانی تا اینجای کار بالا آمده است. ۱۰ تیم اول جدول خرج های زیادی داشتند اما ما چنین خرج‌هایی نداشتیم. 


کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روند فوتبال کشور و فجرسپاسی به شکلی باشد که بیشتر از فوتبال لذت ببرند. از جو ورزشگاه کیف کردیم و آنها تیم خودشان را تشویق می کردند بدون هیچ گونه توهینی.

دیدگاه‌ها