کد خبر : 1519900 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 08:54 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان کهنه کار به دنبال فرصت

کاظمی و دیگران در مسیر بازگشت به لیگ برتر

در شرایطی که مربیان جوان و خارجی ها عملکرد خوبی در لیگ دارند، آن ها هنوز هم امیدوارند فرصت انتقال تجربیات و دانششان را پیدا کنند.

کاظمی و دیگران در مسیر بازگشت به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در برنامه نود این هفته بینندگان، برانکو ایوانکوویچ و سپس وینفرد شفر را برترین مربیان فصل دانستند و این نشان از اعتماد اهالی فوتبال در ایران به مربیان موفق خارجی است. اما هنوز بسیاری از مدیران و باشگاه ها در زمان بحران مربیان باتجربه را به دیگران ترجیح می‌دهند و نتیجه دهی این روش، سبب رایج شدن آن شده است.

 

این فصل گسترش فولاد با بوناچیچ نتیجه نگرفت اما با فیروز کریمی به ثبات و حتی موفقیت رسید و توانست بالاتر از تیم همشهری قرار بگیرد. فصل گذشته نیز سیاه جامگان به شکلی استثنایی با اکبر میثاقیان در لیگ ماندگار شد.

 

اما اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که اکثر این مربیان با تجربه خانه نشین هستند؛ فرهاد کاظمی و حسین فرکی با سابقه قهرمانی در لیگ برتر، صمد مرفاوی و حمید درخشان با پیشینه حضور روی نیمکت سرخابی ها و... که البته هنوز منتظر یک فرصت دیگر برای نمایش توانایی هایشان هستند. در شرایطی که توسط مربیان موفق خارجی و مربیان جوان ایرانی محاصره شده اند، امیدوار و با انگیزه ادامه می‌دهند تا در آینده سکان هدایت تیمی را بر عهده بگیرند و با انتقال تجربیاتشان به موفقیت برسند.

دیدگاه‌ها