کد خبر : 1519916 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 11:07 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

وثوق احمدی: وکیل خسرو امروز درخواستش را لغو کرد

رمزگشایی از ماجرای مالیاتی حیدری و استقلال

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون توضیحاتی را درباره ماجرای مالیاتی خسرو حیدری که حواشی زیادی ایجاد کرده ارائه کرد.

رمزگشایی از ماجرای مالیاتی حیدری و استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، اعلام خبر شکایت خسرو حیدری از استقلال به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش از سال های گذشته توسط مسئولان باشگاه حواشی متعددی را ایجاد کرد؛ انتقادهای که متوجه حیدری شد این بود که یک بازیکن باتجربه مثل او از باشگاهی که در آن بازی می کند، شکایت کرده است. به همین خاطر حیدری شب گذشته با انتشار خبر سریعا اعلام کرد هیچ شکایت از باشگاه استقلال انجام نداده اما هنوز هم ابهام هایی در این باره وجود دارد.


روزبه وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون درباره این اتفاق توضیح می دهد. او به "ورزش سه" گفت: آقای حیدری درخواستی به کمیته تعیین وضعیت درباره اختلاف مالیاتی اش با استقلال در فصول 91-92 و 92-93 داشتند که این درخواست را به ما ارائه دادند. ما رسیدگی و بررسی های خود را شروع کردیم و که امروز وکیل او به کمیته تعیین وضعیت آمد و مساله را منتفی کرد.»


وثوق احمدی حرف هایش را اینطور ادامه داد: «این مساله یک درخواست بود که از سوی حیدری مطرح شد و امروز وکیل بازیکن استقلال آن را منتفی کرد. از نظر ما پرونده مختومه شده است.»


از رییس کمیته تعیین وضعیت پرسیدیم آیا حیدری از استقلال شکایت کرده بود که او پاسخ داد: «بیشتر می توانیم بگوییم یک درخواست رسیدگی بود. در واقع در نگاه عوام که اطلاعاتی از مسائل حقوقی ندارند شاید اینطور برداشت شود که او شکایت کرده است. به هر حال از نظر ما موضوع تمام شده است.»


وثوق احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا در این پرونده حق با حیدری بود، گفت: «ما نرسیدیم جزییات آن را رسیدگی کنیم. همانطور که گفتم وکیل این بازیکن درخواست لغو داد و پرونده را بدون بررسی جزییات مختومه کردیم.»

دیدگاه‌ها