کد خبر : 1519989 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 15:44 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت مونتلا در سویا مشخص شد

وینچنزو مونتلا، سرمربی سابق میلان از اواسط فصل هدایت سویا را پذیرفت ولی نتوانسته با این تیم نتایج موردنظر را بگیرد.

سرنوشت مونتلا در سویا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اخباری مبنی بر احتمال برکناری وینچنزو مونتلا از سرمربیگری تیم فوتبال سویا به دلیل باخت این تیم در جام حذفی اسپانیا، هیئت مدیره این باشگاه به ابقای این مرد ایتالیایی تا پایان فصل رأی اعتماد داد هرچند اسکار آریاس، مدیر ورزشی باشگاه را برکنار کرد.

مونتلا تا پایان فصل می‌تواند با خیال آسوده به کارش در رامون سانچس پیسخوان ادامه دهد اما بعد از سی‌ام ژوئن داستان او و سویا می‌تواند به گونه دیگری رقم بخورد.

 

 

1296298

 

 

کاسترو، رئیس باشگاه سویا که جلسه‌ شب گذشته‌اش با اعضای هیئت مدیر باشگاه درباره آینده کادر فنی تا ساعت 22 به وقت محلی به طول انجامید، در پایان این جلسه به خبرنگاران گفت:« هیئت مدیره تصمیم گرفت که با اسکار آریاس قطع همکاری کند. مونتلا اما رأی اعتماد گرفت که دلیل آن موفقیت تیمش در رقابت‌های اروپایی بوده و او از حمایت ما برخودار است.»

 

مونتلا روز 28 دسامبر سال 2017 جانشین ادوارد بریتزوی اخراجی شد و در 27 بازی که هدایت این تیم را برعهده داشته 11، پیروزی، 7 تساوی و 9 شکست داشته است. سویا در حال حاضر با 33 بازی و 48 امتیاز در رده هفتم جدول لالیگا قرار دارد و با تیم‌هایی همچون رئال بتیس، ویارئال، ختافه و خیرونا برای کسب سهمیه لیگ اروپا رقابت دارد.

دیدگاه‌ها