کد خبر : 1520000 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 15:58 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ‌برتری شدن مازندران اتفاق خوبی است

فلاح: جای افسوس، زیرساخت‌های فجر را قوی می‌کنیم

مدیرعامل فجر سپاسی شیراز گفت: به جای افسوس خوردن از عدم صعود، سعی می‌کنیم زیرساخت‌های فجر را برای لیگ‌برتر قوی کنیم تا روزی که صعود کردیم آسانسور نشویم.

فلاح: جای افسوس، زیرساخت‌های فجر را قوی می‌کنیم

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزش سه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فوتبال بازی مرگ و زندگی نیست، یک بازی زندگی - زندگی است که طرف برنده باید برای فرداهایش برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد و طرف بازنده باید از باختش درس بگیرد و برای روزهای بهتر تلاش کند. برای ما هم اگر چه راه نیافتن سخت بود اما زانوی غم بغل نگرفته و از همین امروز دوباره تلاش می‌کنیم.


رسول فلاح در خصوص بازی با نساجی اظهار داشت: یک تبریک صمیمانه به همه مردم قائمشهر و هواداران نساجی در همه شهرها و مسئولان و اعضای باشگاه نساجی می‌گویم و از مهمان نوازی آنها هم ممنونم. روز خوبی در ورزشگاه رقم خورد. هواداران رقیب نود دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند و دو تیم هم فوتبال جانانه ای را انجام دادند. آنها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و برنده شدند.


وی ادامه داد: اینکه اکنون مازندران شانس لیگ‌برتری شدن دارد اتفاق خوبی است و فوتبال ایران از آن منتفع خواهد شد. استانی که فوتبالیست‌های زیادی داشته و دارد باید در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشد. هر کدام از دو تیم نساجی و خونه به خونه صعود کنند من پیشاپیش به آنها تبریک می گویم. این فصل لیگ یک با کیفیت بالایی دنبال شد و خوشبختانه بازی‌های روزهای آخر هم جوانمردانه بود و از این بابت باید به فوتبال ایران تبریک گفت.


فلاح درباره فجرسپاسی نیز گفت: ما اواخر سال 95 کارمان را آغاز کردیم و آن زمان تیم در آستانه سقوط بود. تلاش مسئولین و بازیکنان و کادر فنی وقت به خصوص آقای پیروانی عزیز و لطف خدا کمک کرد در لیگ یک ماندیم. همان زمان نشستیم و یک آنالیز از سالهای قبل در آوردیم و دیدیم عدم ثبات در بین نفرات و کادر فنی از علل اصلی ناکامی های ما بوده. هر ساله هشتاد درصد اسکلت تیم تغییر کرده بود. برای حل این مشکلات یک برنامه سه ساله نوشتیم. قراردادها را بلند مدت‌تر کردیم و مبنای این فصل را بر اساس ثبات گذاشتیم.


وی اضافه کرد: در این برنامه همیشه چشم به صعود داشتیم و در ادامه برای فصول بعد هم داریم اما نباید خودمان را گول بزنیم. ما با یک بودجه معقول و بدون بریز و بپاش وارد بازی‌ها شدیم. توقع‌مان هم باید معقول باشد. اینکه تا روزهای آخر مدعی صعود بودیم اتفاق کمی نیست و البته نمی‌خواهم حالا که صعود نکرده‌ایم توجیه کنیم و خودمان را گول بزنیم. اگر صعود می‌کردیم قطعا همه خوشحال بودیم ولی صعود هم می‌کردیم برای فصل بعد کار سختی داشتیم و من معتقدم اگر روزی صعود کنیم نباید آسانسور باشیم و یک فصل بعد به لیگ یک برگردیم. پس باید بنای محکم و درستی در لیگ یک داشته باشیم تا بتوانیم بعد از صعود هم خوب عمل کنیم. ترجیح می دهم اگر درختی می‌کاریم درخت گردو باشد. دیرتر ثمر می‌دهد اما عمر طولانی تری دارد.


مدیرعامل فجرسپاسی تصریح کرد: فجر امانت بزرگی در دست ماست. تیمی که یادگار مجید سپاسی ها از پشت خاکریزهاست و افراد زحمتکشی مانند آقایان جعفری، صالحی ، پیروانی و قنبری و سردار گزنی خیلی های دیگر در آن سالها برای فجر و سرپا ماندن آن عرق ریخته اند و ما باید این امانت را تا روزی که در آن مسئولیت داریم خوب نگهداری کنیم. امروز خود را بازنده نمی‌دانیم.


وی ادامه داد: ما هم از همین امروز باید بنشینیم اشتباهات‌مان را مرور و رفع کنیم. برای فرداهایمان برنامه‌ریزی کنیم و فرصت ها را از دست ندهیم. ما فرصت افسوس خوردن نداریم. افسوس را باید برای روزی گذاشت که وقت جبران نباشد.


فلاح در پایان تاکید کرد: از مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ و داوران و همه تیم‌هایی که با ما بازی داشتند تشکر می‌کنم. دست تک تک هوادارانمان را می‌بوسم و از اصحاب رسانه و منتقدان ممنونم که انتقادات و تحلیل‌هایشان چراغ راه ما بوده و هست. از تک‌تک اعضای کادر فنی و بازیکنان و همه اعضای تیم و باشگاه هم که مردانه تلاش کردند قدردانی می‌کنم. از حمایت و همراهی مسئولین و پیشکسوتان هم ممنونم. از فرمانده محترم سپاه فجر استان هم تشکر ویژه‌ای دارم و امیدوارم بتوانیم فوتبال فارس را به جایگاه شایسته‌اش برسانیم.

دیدگاه‌ها