کد خبر : 1520005 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 16:27 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

حذف تنها جریمه AFC برای باشگاه ها نیست

مسئول کمیته حرفه ای سازی سازمان لیگ می گوید که جریمه های فدراسیون فوتبال آسیا برای تیم ها تنها حذف نیست.

حذف تنها جریمه AFC برای باشگاه ها نیست

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان ممیزی فدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی مدارک چهار باشگاه ایرانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر می کنند تا مدارک این باشگاه ها را مورد ارزیابی قرار دهند.


طی روزهای گذشته صحبت هایی پیرامون حذف احتمالی نمایندگان ایران به ویژه دو باشگاه سرخابی مطرح شده که در این باره با سهیل مهدی مسئول کمیته حرفه ای سازی سازمان لیگ صحبت کردیم.


مهدی در این باره به ورزش سه گفت: مدارکی که AFC و مسئولان آن بررسی می کنند تنها مربوط به مسائل مالی نیست و دیگر مسائل مانند طرح های توسعه جوانان، مسائل زیر ساختی و غیره نیز که باشگاه ها برای این فدراسیون ارسال کردند، بررسی خواهد شد.


وی افزود: حذف تنها گزینه فدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه ها نیست و نباید سریعا از حذف صحبت کرد. AFC یک جدول برای جریمه تیم ها دارد که طبق این جدول تیم ها را جریمه می کند. جرایم تیم ها می تواند از توبیخ کتبی تا جریمه نقدی و حذف از مسابقات متغیر باشد.


مهدی در ادامه با بیان این نکته که باشگاه ها شاید برای رفع مشکلات خود از سوی فدراسیون فوتبال اولتیماتوم گرفتند، خاطر نشان کرد: شاید به باشگاه وقت بدهند تا مشکلات را بر طرف کنند و اگر در اولتیماتوم اعلام شده مشکلات رفع نشود، این جریمه اعمال خواهد شد. اگر جریمه مالی نیز برای باشگاه ها منظور شود، از حسابی که نزد فدراسیون فوتبال آسیا دارند کم می شود.


او در ادامه درباره نقش سازمان لیگ و این کمیته در این موضوع اضافه کرد: ما نقش کاتالیزور را داریم و در نهایت این باشگاه ها هستند که مدارک خود را برای فدراسیون فوتبال آسیا مستقیما ارسال می کنند.

دیدگاه‌ها