کد خبر : 1520006 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 17:25 | 84.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمی خواهم بروم، می خواهم پیشرفت کنم

نورافکن: برای رفتن به اروپا دیر هم شده !

امید نورافکن که در این روزها در بهترین فرم در ترکیب استقلال بازی کند در مورد شرایط خودش، بازی های پیش روی استقلال، شانس حضور در جام جهانی و امکان لژیونر شدنش در پایان فصل حرف زد.

نورافکن: برای رفتن به اروپا دیر هم شده !

به گزارش "ورزش سه"، نورافکن که یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ماست در این مصاحبه تاکید می کند که پیشرفت مهمترین انگیزه او از حضور در فوتبال است. میلی که باعث می شود او را هم جزو لژیونرهای آینده فوتبال ایران بدانیم.


*پیشنهاد تو از شارلوا در نیم فصل چقدر جدی بود؟


نیم فصل با باشگاه صحبت کردم و آقای افتخاری قول دادند کمکم کنند، ایشان قول دادند بازیکن بگیرند تا بتوانم برای شارلوا بازی کنم ولی با صحبت هایی که با مدیربرنامه هایم کردم تصمیمم این شد که تا آخر فصل در خدمت استقلال باشم و در پایان فصل بازهم با اجازه باشگاه استقلال بتوانم پیشنهادهایم را بررسی کنم.


*آیا قصد داری از استقلال جدا بشوی؟


این سئوال اشتباه است. من نمی خواهم جدا بشوم. می خواهم پیشرفت کنم.


*این درست است که شفر قول داده است در پایان فصل به تو در راه لژیونر شدنت کمک کند؟


بله همان اول که آقای شفر آمدند وقتی شرایط بازی و تمریناتم را دیدند گفتند می تواند کمک کند تا به تیم های بزرگ بروم. آقای شفر به من گفت نباید تصمیمی بگیرم که کلاه سرم برود. ایشان گفت مطمئن باش کمکت می کنم و چون در لیگ های بزرگ دنیا همه او را می شناسند قطعا کمک و توصیه ایشان به کار من خواهد آمد.


برای تو برای بازی کردن در کشورهای اروپایی مسائل مالی هم مهم است؟


من دوست دارم الان در سن 21 سالگی از اروپا شروع کنم و همین حالا هم یکی دو سال دیر شده است. نمی گویم اصلا پول مهم نیست چون در کشور اروپایی مخارج زیاد است ولی نظرم این است بتوانم پیشرفت کنم. دوست دارم هرچه بیشتر فقط یاد بگیرم.


* ظاهرا بعد از یکسال بازی در پست هافبک دفاعی دوست داری جلوتر بازی کنی، این درسته ؟


در فوتبال برای پیشرفت گلزنی مهم است و من هم چون جوان هستم و دوست دارم نزدیک به دروازه باشم. پارسال در چند بازی نزدیک بودم و یکی دو بار گل زدم و حالا هم دوست دارم به این خواسته برسم اگرچه عجله ای ندارم.


در مورد بازی در پست دفاع چپ صحبت کن. از بازی در این پست راضی هستی؟


وقتی  در پست های جدید بازی می کنم، زمان نیاز دارم تا جا بیفتم. در این فصل هم به دلیل نیاز تیم در پست دفاع چپ بازی می کنم و در هر بازی سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

 


*خیلی ها می گویند تغییر پست های مکرر در استقلال به تو در راه حضور در جام جهانی لطمه می زند. دقیقا می گویی در اردوهایی که در تیم ملی حضور داشتی، کی روش در کدام پست روی تو نظر داشت؟


آقای کی روش در تمرینات تیم ملی من را در پست هافبک چپ، دفاع چپ و وسط زمین تست کردند. الان هم اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم خیلی انگیزه دارم. از وقتی که اسم جام جهانی و دعوت من به تیم ملی به میان آمد، هدفم این بود خودم را به آقای کی روش و شفر نشان بدهم. مطمئن باشید تمام ذهنم این است که هم برای استقلال و هم تیم ملی بهترین بازی ها را داشته باشم تا در سن جوانی بتوانم در جام جهانی حضور داشته باشم.

 


*فکر می کنی اصلی ترین دلیلی که استقلال با شفر اینقدر قدرتمند شده است چیست؟


من فکر می کنم از زمانی که شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده، تمرینات مان خیلی با نظم برگزار می شود. از وقتی شفر به استقلال آماده شرایط بدنی بازیکنان استقلال بهتر از قبل است. بعضی وقت ها بازیکن نیاز به استراحت دارد و بعضی وقت ها نیاز به تمرین تحت فشار است که در هر دو مورد ایشان حواسش به نحوه تمرین کردن بازیکنان است.

 


*خیلی ها می گویند استقلال در حال حاضر بهترین تیم غرب آسیا است، نظر تو در این باره چیست؟


من دیدم که این مساله مطرح شده است و از این بابت واقعا خوشحالم. شما ببینید که ما الهلال که یکی از تیم های پرستاره آسیا است را رفت و برگشت بردیم، در بازی با العین هم دیدید در 2 بازی رفت و برگشت دو بار جلو افتادیم که آن شرایط پیش آمد. ما خیلی از نظر مهره و کار تیمی عالی هستیم و می توانیم ستاره سوم را کسب کنیم. اگر ذوب آهن را ببریم می توانیم در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی بگیرم و با تقویت تیم می توانیم روزهای بهتری را در فوتبال ایران تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها