کد خبر : 1520016 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 18:25 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ونگر به احتمال حضور لوییس انریکه

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد لوییس انریکه سرمربی بزرگ و باکیفیتی است.

واکنش ونگر به احتمال حضور لوییس انریکه


به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد احتمال انتصاب سرمربی سابق بارسلونا به جای ونگر در پایان فصل شنیده شده اما او ادعا کرد علاقه ای به دخالت در این رابطه ندارد.

 

دیدار برابر اتلتیکو: "آیا خداحافظی باشکوهی در انتظار من است؟ نمی دانم. من فقط می خواهم به بهترین شکل کار خودم را انجام دهم زیرا تیمم کیفیت لازم را داراست. هر بار بازیکنانم به لحاظ ذهنی به چالش کشیده شدند، به شیوه ای مثبت پاسخ دادند و این گروه از بازیکنان مستحق اتفاقی ویژه هستند.

 

1298232

 

این دیدار مانند شب های لیگ قهرمانان است زیرا اگر ما فاتح لیگ اروپا شویم به لیگ قهرمانان راه پیدا می کنیم پس دیدار با اتلتیکو برای ما مهم تر از آنهاست و همچنین این دو تیم سابقه زیادی در لیگ قهرمانان دارند."

 

احتمال حضور لوییس انریکه: "من علاقه ای ندارم در مورد انتخاب سرمربی بعدی تاثیرگذار باشم اما به هر حال من انریکه را سرمربی بزرگی می دانم."

 

سرنوشت ونگر بعد از جدایی: "من نمی دانم مقصدم کجاست اما اینجا تا آخرین روز کار خود را ادامه خواهم داد. غرور من از من می خواهد تا آخرین روز بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

 

من کار خودم را انجام داده و تمرکز خود را بر آنچه که هر روز باید انجام دهم می گذارم اما رفتن از عرصه مربیگری برای من یک خیال است و در حال حاضر به کارم ادامه خواهم داد."

دیدگاه‌ها