کد خبر : 1520027 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 18:21 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی:

می‌خواهیم برابر پرسپولیس نمایش موفقی داشته باشیم

هافبک موفق سپیدرود در این فصل که گل‌های حساسی نیز برای این تیم به ثمر رسانده، امیدوار است تیمش در آزادی عملکرد قابل تحسینی از خود به جا بگذارد.

می‌خواهیم برابر پرسپولیس نمایش موفقی داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی یکی از بازیکنان موثر سپیدرود در این فصل بوده و توانسته نقش موثری در جمع شاگردان علی کریمی از خود به جا بگذارد. او در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: خیلی خوشحالیم که توانستیم نتایج لازم برای دستیابی به بقای لیگ را به دست آوریم. شور و هیجانی که هواداران سپیدرود خصوصا در استادیوم خودمان شکل می‌دادند باعث شد تا این افتخار همچنان نصیب ما شود و در لیگ برتر حضور داشته باشیم و مطمئنا کمتر از این نیز شایسته ما نبود.


وی ادامه داد: اکنون در شرایطی برابر پرسپولیس حاضر می‌شویم که دغدغه‌ای بابت سقوط نداریم و این باعث می‌شود تا تمرکز لازم را در طول بازی داشته باشیم. آقای کریمی تمرینات خوبی را ترتیب دادند و این دستور ایشان است که بهترین نمایش را در بازی با پرسپولیس به جا بگذاریم. ما نسبت به هواداران‌مان و پیراهنی که بر تن داریم هر لحظه خودمان را مسوول می‌دانیم. شاید در طول فصل مشکلات و اشتباهاتی داشتیم که از نتیجه دور ماندیم اما برای نمایش موفق مقابل پرسپولیس کاملا آماده هستیم.


غلامی در خصوص علی کریمی و نقش او در سپیدرود گفت: با احترام به تمامی مربیانی که در این مدت در سپیدرود حضور داشتند باید بگویم حضور آقای کریمی تاثیر زیادی در بقای تیم داشت. آقای کریمی تمام کاریزمای لازم برای اینکه تیم به موفقیت برسد را داشت و در بقای تیم سهم عمده‌ای متعلق به ایشان بود.


وی در پایان گفت: ما در لیگ برتر ماندیم و این مساله اکنون باید در دستور کار مسوولان استانی قرار بگیرد و از پتانسیل قابل احترام هواداران سود ببرند. تمام جذابیت و هیجان فوتبال به این هواداران است و باید کلی هزینه شود تا این هوادار و پتانسیل کنار هم قرار گیرد و اکنون که استان گیلان دو پتانسیل لازم یعنی هوادار پرشور و سهمیه لیگ برتری را در اختیار دارد نباید به سادگی آن را هدر بدهد و امیدوارم در فصل آینده به چیزی که شایسته این شهر و مردم است برسند.

دیدگاه‌ها