کد خبر : 1520118 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 12:13 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت، بلای جان بایرن مقابل رئال

با وجود عملکرد بسیار خوب بایرن مقابل رئال مادرید، به نظر مصدومیت‌های متعدد باعث شکست آنها شد.

مصدومیت، بلای جان بایرن مقابل رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که با سه مصدوم مهم پا به دیدار شب گذشته گذاشته بود، در جریان بازی نیز در بحران مصدومیت فرو رفت و کارش دشوارتر از تصورات شد. مانوئل نویر، گلر بایرن از فصل گذشته مصدوم است و در بازگشتش به میادین، بار دیگر مصدوم شد. او اخیرا به تمرینات بازگشته بود ولی نتوانست برای این بازی آماده شود. اما بدشانسی اصلی بایرن در مورد ویدال و آلابا بود که هر دو پیش از این دیدار دچار مصدومیت شده بودند و نتوانستند بایرن را همراهی کنند و همین موضوع باعث شد تا چینش ترکیب این تیم به کلی عوض شود.

 

خاوی مارتینز و رافینیا جای این دو را پر کردند که هر دو عملکرد ضعیفی داشتند. مارتینز در جریان بازی دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد و رافینیا مقصر اصلی گل دوم رئال بود و شکست بایرن را می‌توان به پای او نوشت.

 

 

1298271

 

 

در جریان بازی نیز آرین روبن، فوق ستاره هلندی از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی را ادامه دهد. او در ابتدا کنار زمین تحت درمان قرار گرفت ولی مشخص شد که نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. بایرن حساب ویژه ای روی او باز کرده بود و همین مصدومیت باعث شد تا به کلی سیستم این تیم عوض شود. هنوز شدت مصدومیت روبن مشخص نیست و حضور او در جریان دیدار برگشت مشخص نیست.

 

 

1298274

 

 

بواتنگ دیگر مصدوم بایرن بود که دچار مصدومیتی عضلانی شد. او که سعی داشت برای رابرت لواندوفسکی ایجاد موقعیت کند، از ناحیه ران چپ دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد. گفته می‌شود شدت مصدومیت او به حدی است که احتمالا نتواند در دیدار برگشت تیمش را همراهی کند و یکی از غایبان مهم بایرن خواهد بود.

خاوی مارتینز نیز در دقیقه 75 دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد. او که در غیاب ویدال در ترکیب بایرن قرار گرفته بود، پس از برخورد سختی که در محوطه جریمه رئال داشت، توانست به بازی کردن ادامه دهد و تولیسو جای او را گرفت. طبق ادعای بیلد، از مصدومان شب گذشته، دو بازیکن می‌توانند تیمشان را در دیدار برگشت همراهی کنند و باید دید اوضاع برای باواریایی ها چگونه رقم می‌خورد.

دیدگاه‌ها