کد خبر : 1520145 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 13:29 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

حضور کنار رجب زاده و حدادی فر افتخار است، چه برسد به کاپیتانی

تبریزی: تلاش کردم به علیپور برسم، نشد!

مهاجم باتجربه ذوب آهن اعلام کرد تیمش برای نایب قهرمانی در لیگ برتر و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نهایت تلاشش را انجام می دهد.

تبریزی: تلاش کردم به علیپور برسم، نشد!

مرتضی تبریزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی فردای ذوب آهن مقابل نفت تهران عنوان کرد: بازی فردا مسابقه بسیار مهمی برای ما است. ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و در نهایت تمرکز با تلاش زیاد مقابل نفت حاضر می شویم. برای ما در فصلی که تیم های خوب زیادی در کورس قهرمانی و نایب قهرمانی قرار داشتند، کسب مقام دوم لیگ ارزشمند است و کمتر از قهرمانی نیست. ما هفته پیش هم تیم قهرمان را شکست دادیم و حالا تلاش می کنیم یک نتیجه خوب دیگر به دست بیاوریم و با برد لیگ را به پایان برسانیم. 


وی ادامه داد: بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی انجام دادیم و امروز هم راهی تهران می شویم. همه تلاشمان را خواهیم کرد تا به چیزی که استحقاقش را داریم، برسیم. همه چیز برای نایب قهرمانی دست خودمان است و تلاش می کنیم تا نفت را شکست دهیم و با روحیه مناسب به مصاف استقلال در لیگ قهرمان آسیا برویم. انشاءالله اگر بتوانیم فردا نایب قهرمان شویم، عنوان ارزشمندی محسوب می شود.


مهاجم ذوب آهن درباره اینکه نتوانست در رقابت با علی علیپور به عنوان آقای گلی دست پیدا کند، بیان کرد: من همه تلاشم را انجام دادم. خط حمله ذوب آهن در این فصل عالی کار کرد و ما یک مثلث هجومی عالی داشتیم. با گل هایی که زدم و پاس گل هایی که ارسال کردم فکر می کنم توانستم عملکرد خوبی در این فصل داشته باشم. برای من موفقیت تیم مهم است و انشاءالله بتوانیم از بازی با نفت و دو بازی با استقلال دست پر بیرون بیاییم و فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. 


تبریزی درباره عملکرد مثلث هجومی ذوب آهن تاکید کرد: من، کی روش استنلی و محمدرضا حسینی هماهنگی خوبی با هم داریم. کی روش استنلی روز به روز با فوتبال ایران آشناتر می شود و همه می دانند که با تمام وجود تلاشش را انجام می دهد. حسینی هم روند صعودی خوبی را در پیش گرفته و مهره بسیار تاثیرگذاری برای ما است. در کل همه اعضای ذوب آهن کادر منسجمی را تشکیل داده اند و تلاش می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. اگر هم به اهدافمان نرسیم، مایوس نمی شویم و تلاشمان را در آینده ادامه خواهیم داد. 


مهاجم ذوب آهن با اشاره به اینکه در غیاب رجب زاده و حدادی فر کاپیتان تیمش است، گفت: رجب زاده و حدادی فر دو تن از بزرگان فوتبال ایران بوده اند و حضور در کنار آنها برای من افتخار است. همین که آنها حضور داشته باشند نعمت است. اگر آنها در زمین باشند که بازوبند را می بندند و اگر نباشند من کاپیتان سوم هستم. به خودم می بالم که در این سن و سال بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را بر دست بسته ام. ذوب آهن باشگاه بزرگی است. ما 4 بار توانسته ایم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برویم و افتخارات زیادی نصیب ذوب آهن شده است. به همین خاطر بستن بازوبند کاپیتانی اش افتخار بزرگی محسوب می شود. هرچند که احساس مسئولیت بیشتری به آدم دست می دهد. البته رشید مظاهری و باقر صادقی هم جزو قدیمی های تیم هستند که برای موفقیت همه باهم تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها