کد خبر : 1520184 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 16:53 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

واسکز، موثرترین بازیکن رئال پس از رونالدو

رئال مادرید حالا تنها یک دیدار با فینال چمپیونزلیگ فاصله دارد و لوکاس واسکز، ستاره این تیم، توانایی هایش را در دیدار شب گذشته به رخ کشید.

واسکز، موثرترین بازیکن رئال پس از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در طول چمپیونزلیگ امسال، گلزنی رونالدو و توانایی دفاعی راموس بوده که توانسته رئال را به نیمه نهایی برساند ولی حالا می‌توان همه کاره بودن واسکز را نیز به این توانایی ها اضافه کرد. برای بردن چمپیونزلیگ، باید خوش شانس بود و تیمی داشت که در سخت ترین لحظات بتواند خود را نجات دهد. هافبک اسپانیایی در مونیخ، فوق العاده بود. سمت راست رئال توسط او بیمه شده بود و حتی وقتی کارواخال به علت مصدومیت نتوانست ادامه بدهد، او در پست دفاع راست نیز درخشان ظاهر شد.

 

 

1298377

 

 

او بارها با فرانک ریبری روبرو شد و در بیشتر این تقابل ها، مانع گلزنی هافبک فرانسوی شد. به علاوه رئال چندین موقعیت نیز از طریق واسکز در سمت راست شروع کرد. شاید وقتی او به جای بیل و آسنسیو در ترکیب اصلی رئال قرار گرفته بود، برخی هواداران تعجب کرده باشند ولی مطمئنا از این انتخاب هوشمندانه زیدان، تمجیدهای بسیاری به عمل خواهد آمد.

 

لوکاس در جریان بازی، پاس گل خوبی برای آسنسیو ارسال کرد تا رئال گل پیروزی بخش را به ثمر برساند. او در دیدارهای پیشین رئال، به خصوص در تقابل با پاری سن ژرمن نقش پررنگی در پیروزی رئال داشت و باید دید در ادامه از او چه نمایش‌هایی خواهیم دید.

دیدگاه‌ها