کد خبر : 1520248 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 23:54 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصرف شدن عابدزاده برای شکایت از آبولا

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو قصد شکایت از روزنامه پرتغالی که علیه او خبری را منتشر کرده ندارد.

منصرف شدن عابدزاده برای شکایت از آبولا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در حالی پیگیری خواهد شد که طی سه هفته به پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ چهار تیم پورتو، بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و براگا شانس قهرمانی دارند و علاوه بر آن، تیم‌ها در تلاش هستند با قرار گرفتن در رتبه‌های اول یا دوم سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را بگیرند.

 

ماریتیمو پرتغال که امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی در آن عضویت دارد و بازی می‌کند، در سه هفته پایانی لیگ پرتغال دو دیدار حساس با تیم‌های بالای جدولی پورتو و اسپورتینگ لیسبون برگزار خواهد کرد که دیدار پیش روی آنها در یکشنبه شب هفته آینده مقابل پورتو صدرنشین خواهد بود.

 

در حال حاضر پورتو با ۷۹ امتیاز، بنفیکا با ۷۷ امتیاز، اسپورتینگ لیسبون با ۷۴ امتیاز و براگا با ۷۱ امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال شانس دارند که با توجه به امتیاز پورتو و دیدارهای نسبتا راحت‌تری که این تیم نسبت به سایر رقبای خود در سه هفته پایانی، به نظر می‌رسد آنها بتوانند به این مهم برسند.

 

اما با این حال پورتو دشوارترین بازی خود را یکشنبه شب آینده در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دوس باریروس و در خانه ماریتیمو برگزار خواهد کرد که پیروزی در این مسابقه می‌تواند راه آنها را برای رسیدن به قهرمانی هموارتر کند و به همین منظور آنها در تلاش هستند تا هر طور شده به یکه‌تازی چهار ساله بنفیکا پایان دهند و بعد از چهار فصل ناکامی، مجددا به جام دست پیدا کنند.

 

حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر پرتغال موجب ایجاد شایعات زیادی شده که یکی از آنها درج خبری در روزنامه آبولا بود؛ این روزنامه مدعی شده بود پورتو به دنبال پرداخت ۲۰۰ هزار یورو به امیر عابدزاده ماریتیمو است تا این دروازه‌بان ایرانی مقابل آنها نمایش خوبی ارائه ندهد و آنها کار دشواری برابر ماریتیمو نداشته باشند.

 

با وجود مطرح شدن چنین شایعاتی و البته رد آن در خبر دیگر توسط روزنامه آبولا، عابدزاده قصد شکایت از منبع انتشار خبر را ندارد چراکه در حال حاضر تمرکزش راروی دیدار برابر پورتو گذاشته تا بتواند در بازی شماره ۷ خود در این فصل موفق شود و از سوی دیگر برخی رسانه‌های پرتغالی عنوان کرده‌اند چنین شایعاتی حتی می‌تواند انگیزه دروازه‌بان ایرانی را بالاتر هم ببرد.

دیدگاه‌ها