کد خبر : 1520257 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 00:25 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

توقف توپچی ها مقابل اتلتی 10 نفره

آرسنال 1-1 اتلتیکو: هنر و جنگ پسران سیمئونه

آرسنال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه 1-1 متوقف شد.

آرسنال 1-1 اتلتیکو: هنر و جنگ پسران سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیگو سیمئونه از دقیقه 10 و با اخراج سیمه ورسالیکو، 10 نفره شدند اما در نهایت توانستند در خانه توپچی ها به یک تساوی باارزش برسند و با امیدواری بیشتری در انتظار دیدار برگشت باشند.

آرسنالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6 به گل برسند اما ضربه با سر  الکساندر لاکازت همراه شد اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

یک دقیقه بعد آرسنال صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد اما این بار ضربه سر الکساندر لاکازت را یان اوبلاک دفع کرد.

در دقیقه 10، سیمه ورسالیکو که چند دقیقه قبل به خاطر خطا روی ویلشر یک کارت زرد گرفته بود، با خطای دوباره روی لاکازت، با کارت زرد دوم روبرو و از بازی اخراج شد.

 

1298442

 

برتری آرسنالی ها ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 18 آرون رمزی بالاخره دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند اما ضربه او با حضور به موقع دیگو گودین بلوکه شد.

بازیکنان میزبان که می خواستند هر طور شده از برتری شان استفاده کنند، لحظه به لحظه بر شدت حملات شان اضافه می کردند اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست رفت. در مقابل در دقیقه 37، چیزی نمانده بود که اتلتیکو روی یکی از معدود حملاتش در نیمه اول به گل برسد اما ضربه آنتوان گریزمان را اوسپینا مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و بازیکنان اتلتیکو هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه آرسنال ایجاد کردند اما در نهایت این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را اتلتیکو تا اندازه ای بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما آرسنالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند ولی در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف توفیقی نداشتند.

تلاش توپچی ها برای رسیدن به گل ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 61، قفل دروازه اتلتیکو باز شد. روی یک ارسال بلند از سمت چپ توسط جک ویلشر بود که الکساندر لاکازت بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و توپ را به گوشه دروازه اوبلاک فرستاد.

 

1298435

 

حملات آرسنال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 64 به گل دوم برسند ولی ضربه رمزی را سائول برگشت داد.

آرسنالی ها که می دانستند نتیجه 1-0 نمی تواند تضمین مناسبی برای رسیدن به فینال باشد، به حملات شان ادامه دادند اما این اتلتیکو مادرید بود که در دقیقه 81 به گل تساوی رسید. روی یک ضد حمله سریع، توپ در محوطه جریمه آرسنال به گریزمان رسید و او بعد از پشت سر گذاشتن اوسپینا، توپ را به طاق دروازه کوبید.

 

1298441

 

شاگردان ونگر که برتری شان را از دست رفته می دیدند، بار دیگر حملات شان را از سر گرفتند وچیزی نمانده بود که در دقیقه 87 بار دیگر پیش بیفتند اما ضربه سر آرون رمزی را اوبلاک با پرشی تماشایی به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی آرسنالی ها فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها