کد خبر : 1520308 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 20:55 | 178.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده لیگ هفدهم بسته شد

لحظه به لحظه با جشن قهرمانی پرسپولیس

پرسپولیس امروز قهرمانی یازدهم خود را با حضور هواداران در استادیوم آزادی جشن گرفت.

لحظه به لحظه با جشن قهرمانی پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، لیگ برتر در فصل هفدهم نیز به کار خود پایان داد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک قصه تکراری را به سرانجام رساندند و جام را بار دیگر به رنگ سرخ درآوردند. اخبار مربوط به حواشی جشن قهرمانی پرسپولیس را در ادامه می‌توانید مشاهده فرمایید.

 

21:55: پایان؛ سیدجلال حسینی کاپ قهرمانی فصل هفدهم را به همراه هانی نوروزی بالای سر برد تا قصه لیگ اینچنین به پایان برسد.

 

21:51: سیدجلال حسینی دست در دست هانی نوروزی به روی سن قهرمانی رفت.

 

21:50:گادوین منشا نیز با پرچم کشور نیجریه در این مراسم حضور یافت تا سه بازیکن خارجی پرسپولیس با رنگ پرچم کشورهای خود جلوه خاصی به این قهرمانی بدهند.

 

21:48: بشار رسن نیز با پرچم کشور عراق روی سکو حاضر شد.


21:48: محسن ربیع خواه در حالی مسیر مربوط به حضور در سکو را پشت سر گذاشت که به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. این بازیکن به دلیل پارگی رباط بازی پایانی فصل را از دست داد.
علی علیپور و کمال کامیابی نیا در شرایطی مسیر مربوط به سکو را پشت سر گذاشتند که بارها شادی گل مربوط به کریس رونالدو را اجرا می‌کردند.

 

21:46: بوژیدار رادوشوویچ با پرچم کرواسی در این مراسم حضور یافت.

 

21:41: در ادامه بازیکنان پرسپولیس از سوی مجری برنامه برای حضور در این جشن روی سکوی قهرمانی دعوت شدند.

 

* هانی نوروزی در ادامه با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته راهی محل حضور بازیکنان شد تا با دعوت مجری برنامه و در کنار دیگر بازیکنان به سمت سکو بیاید.

 

* بعد از او حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی سکوی قهرمانی حاضر شدند.


* همراهی هانی نوروزی، به همراه وزیر ورزش و جوانان با شور و شعف جالبی روی سکوها همراه شد و هواداران به شدت کاپیتان فقید تیم خود را تشویق کردند.

 

21:37: مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اولین نفری بود که برای حضور روی سکوی قهرمانی دعوت شد.

 

21:37: در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس در حال تدارک حضور روی سکوی قهرمانی بودند، شایان مصلح به درخواست هواداران سپیدرود با ترک جمع هم‌تیمی‌هایش به سمت آنها رفت و ضمن پاسخ به ابراز احساسات آنها، به گفتگو با رشتی‌های حاضر در استادیوم آزادی پرداخت.

 

21:34: برخلاف گذشته اینبار تونل مربوط به ورود بازیکنان از منطقه رختکن تعبیه شده است و بازیکنان از میان آیتم‌های مثل دود و نورافشانی وارد محوطه مربوط به سکوی قهرمانی خواهند شد.

 

21:30: مسعود سلطانی فر به همراه هانی نوروزی در کنار زمین حضور یافت تا به قول خود برای بالابردن جام توسط کا

 

21:12: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که برای مراسم جشن قهرمانی در استادیوم حضور یافته بود، در اواسط نیمه دوم به دلیل بیماری استادیوم را ترک کرد.

 

21:11: از بلندگوهای استادیوم موزیک‌های مربوط به جشن قهرمانی اجرا می‌شود و هواداران نیز آن را همراهی میکنند.

 

21:11: هواداران با سوت‌های ممتد خود و سر دادن شعار قهرمانی در انتظار مهیا شدن سکوی قهرمانی هستند.

 

21:10: با خلوت شدن زمین، مسوولان برگزاری جشن قهرمانی بلافاصله مهیای برپایی سن و سکوی مربوط به قهرمانی شدند.

 

21:08: بازیکنان پرسپولیس بلافاصله راهی رختکن شدند تا با لباس قهرمانی برای برپایی جشن خود را مهیا کنند.

 

21:07: شایان مصلح نیز در جمع بازیکنان سپیدرود حاضر شد و به ابزار احساسات هواداران این تیم پاس داد.

 

21:07: علی کریمی در پایان بازی نیز همچنان از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

 

21:07: نیمکت نشینان پرسپولیس بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به زمین آمدند و جشن قهرمانی را با بازیکنان جشن گرفتند.

 

19:55:  مارکار آقاجانیان و لوپز، مربیان تیم ملی در استادیوم حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

 

19:50: دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک ادامه دیدار دو تیم را تماشا خواهد کرد. قرار است او در پایان این جدال جام قهرمانی را به پرسپولیس اهدا کند.

 

19:15: محمد پنجعلی و مهرداد میناوند جزو پیشکسوتانی بودند که با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

 

19:13: تمامی بازیکنان پرسپولیس برای خوشامدگویی و دیده بوسی با علی کریمی به سمت نیمکت سپیدرود رفتند.

 

19:12: علی کریمی، سرمربی سپیدرود نزد برانکو و نیمکت نشینان پرسپولیس رفت و در شرایطی که سکوها با شعارها و تشویق‌های خود او را مشایعت می‌کردند به خوش و بش با نیمکت نشینان حریف پرداخت.

 

19:12: ایمان صادقی، حسین کعبی و علیرضا نورمحمدی، بازیکنان سابق پرسپولیس در ابتدای بازی نزد برانکو رفتند و با سرمربی سابق خود در پرسپولیس و تیم ملی خوش و بش کردند.

 

19:10: بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند تا خود را برای انجام آخرین بازی فصل هفدهم فوتبال ایران آماده کنند. هواداران پرسپولیس به شدت بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

 

18:26: بازیکنان سپیدرود نیز برای گرم کردن وارد زمین شدند. علیرضا نورمحمدی و حسین کعبی به شدت از سوی هواداران هر دو تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

 

18:22: ترکیب سپیدرود مشخص شد: ایمان صادقی، توحید غلامی، هادی میرجوان، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان زاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی

 

18:20: ایمان صادقی به همراه گلر سوم سپیدرود در زمین حاضر شدند و به گرم کردن خود پرداختند.

 

18:20: ترکیب پرسپولیس مشخص شد: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، حسین ماهینی و گادوین منشا

 

18:15: علیرضا بیرانوند به همراه بوژیدار و مربی دروازه بانان تیم وارد زمین شدند و به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.


17:55: سه هوادار دختر پرسپولیس که قصد داشتند که ظاهری پسرانه به استادیوم آزادی ورود کنند و در جشن قهرمانی حاضر شوند شناسایی شدند و در اختیار یگان ویژه قرار گرفتند.

 

۱۷:۵۰: علیرضا بیرانوند که به همراه فرزندش در استادیوم حضور یافته بود برای ورود او به مشکل برخورد که با پادرمیانی برانکو و پیروانی مشکل او برطرف شد.

 

۱۷:۴۷: اعضای تیم پرسپولیس در میان تشویق جالب توجه هواداران این تیم وارد استادیوم شدند و راهی رختکن شدند.

 

۱۷:۳۴: اعضای تیم سپیدرود وارد استادیوم آزادی شدند. در این بین هواداران به شدت علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند.

 

۱۷:۲۵: تیم کانون هواداران با حضور هواداران در حال هماهنگی برای شکل دادن طرح موزاییکی مربوطه هستند و آن را مورد امتحان قرار می‌دهند.

 

 

۱۷:۲۵: عدم هماهنگی به وجود آمده میان مسوولان برگزاری و یگان ویژه استادیوم باعث شده تا در بخشی از تدارک سکوی قهرمانی مشکل به وجود بیاید و مسوول مربوطه مجوز ورود به استادیوم را دریافت نکرده بود. در ادامه مسوولان سازمان لیگ برتر شرایط و هماهنگی لازم در این ارتباط را شکل دادند.

 

۱۷:۲۳: حدود ۲ هزار هوادار سپیدرودی با حضور در جایگاه اختصاص یافته به این تیم در حال تشویق تیم خود و خصوصا علی کریمی هستند.


۱۷:۲۰: در فاصله دو ساعت مانده تا شروع دیدار دو تیم، نزدیک به ۵۰ هزار هوادار روی سکوها مستقر هستند و در بیرون ورزشگاه نیز ترافیک سنگینی شکل گرفته است.

 

16:05: پرچم بزرگی که نشان باشگاه و قهرمانی این تیم در آن قرار گرفته به همت کانون هواداران در جایگاه روبرو در حال قرار گرفتن است و شور و حال عجیبی به هواداران داده است.

 

16:00: مسوولان برگزاری جشن قهرمانی در بخشی از زمین در حال تدارک سکوهای مربوط به این مراسم هستند.

 

1298497

 

15:50: درب های طبقه دوم استادیوم آزادی نیز برای حضور هواداران پرسپولیس در این بخش باز شد و رفته رفته استادیوم در حال تکمیل است.

 

15:40: اشکان دژآگه که مراحل درمانی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در ساختمان پک پشت سر می‌گذارد، در حال عبور از نزدیکی استادیوم عکسی در صفحه اینستاگرام خود از حضور هواداران پرسپولیس قرار داده است.


14:01: برانکو به بازیکنان اعلام کرده در پایان جدال امروز فرصت 48ساعته‌ای برای استراحت خواهند داشت و تمرینات از روز دوشنبه برای دیدار مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.


14:00: در بیرون استادیوم هواداران از نقاط مختلف ایران و با بنرهایی که حاوی پیام شهرشان برای بازیکنان است در حال ورود به استادیوم هستند. 


13:52: در شرایطی که هنوز بلیت این دیدار در جایگاه‌های استادیوم آزادی در حال فروش و عرضه به هواداران است، بازار سیاه فروش بلیت جشن قهرمانی در فضای مجازی داغ شده و حتی تا قیمت 200 هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده است!


13:50: در فاصله 5 ساعت مانده به برگزاری این بازی نزدیک به 4 هزار هوادار در استادیوم حضور یافته‌اند و به نظر می‌رسد تا شروع بازی استادیوم آزادی مملو از هوادار شود.


13:30: پیراهن جشن قهرمانی پرسپولیس برای هانی نوروزی نیز ارسال شد و او با پیراهنی همانند دیگر بازیکنان روی سن حاضر می‌شود و جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.


13:10: با تلاش سیدجلال حسینی و پیشنهاد مهرداد میناوند، مسوولان باشگاه و همچنین وزارت موفق شدند هماهنگی لازم برای حضور هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس را در این مراسم به سرانجام برسانند.

 

1298475


13:00: علی پروین و محمود خوردبین با توجه به هماهنگی باشگاه در این مراسم حاضر خواهند شد و در جایگاه ویژه تماشاگر مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس هستند.


12:10: هواداران پرسپولیس با حضور در هتل محل اسکان بازیکنان جو جالب توجهی را شکل داده‌اند و با سر دادن شعارهای قهرمانی از کادرفنی و بازیکنان قدردانی کردند.


12:05: بازیکنان پرسپولیس نیز همانند دیدارهای گذشته و قبل از بازی در هتل محل اسکان خود تمرینات سبکی را زیر نظر مارکو پشت سر گذاشتند.


12:00: حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در استادیوم آزادی هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی را انجام دادند.

 

1298474


11:00: بازیکنان سپیدرود، زیر نظر علی کریمی و علیرضا امامی‌فر در محل اسکان خود در هتل المپیک تمرین سبکی را برگزار کردند. حسین کعبی که دچار مصدومیت جزیی شده بود، مشکلی برای همراهی تیمش در این بازی نخواهد داشت.


10:40: هواداران پرسپولیس قصد دارند در دقیقه هشت جدال مقابل سپیدرود به تشویق علی کریمی، شماره هشت محبوب و اسطوره باشگاه پرسپولیس بپردازند.


10:30: روی بلیت‌های برگزاری این بازی ساعت انجام دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود 18 درج شده تا طرفداران حاضر در استادیوم با سردرگمی مواجه شوند. این در حالی است که با توجه به هماهنگی صورت گرفته برای پخش این بازی و همچنین مراسم جشن قهرمانی، این بازی ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها