کد خبر : 1520318 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 14:05 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

از نظر مالی اوضاع خوبی نداریم اما 

سیف‌الهی: از نظر فوتبالی در بهترین شرایط هستیم

مهاجم پارس جنوبی می گوید از نظر فوتبالی همه چیز خوب است و بچه‌ها همه با انگیزه و تلاش تمرین می‌کنند و کادرفنی با زحمات شبانه روزی تیم را آماده مسابقات می‌کنند.

سیف‌الهی: از نظر فوتبالی در بهترین شرایط هستیم

به گزارش "ورزش سه"، روح الله سیف اللهی درباره دیدار مقابل نفت تهران گفت: بازی با نفت آخرین بازی ما در جم بود که می‌خواستیم با پیروزی به پایان برسانیم که خدا را شکر همین‌طور هم شد. ما به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم و تلاش می‌کنیم این برد را در بازی پایانی تکرار کنیم تا رتبه‌مان را افزایش دهیم. 


وی در ادامه گفت: نفت دو، سه سالی است که با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند، آنها مشکلات‌شان یکی، دو تا نیست یک روز در این تیم مالک تغییر می‌کرد و روز دیگر سرمربی؛ وقتی ثبات در تیم‌ها نباشد خب بالطبع چنین اتفاقاتی باید هم بیفتد. حیف است تیم ریشه‌داری مثل نفت که آسیایی شده، بازیکنان خوبی به لیگ‌برتر معرفی کرده و سرمربی‌های بزرگی را داشته چنین اتفاقی برایش رقم بخورد. نمی‌دانم ایراد کار کجا بوده اما فکر می‌کنم مسئولان برای کمک و بقای این تیم در لیگ‌برتر دستشان باز بود و می‌توانستند کاری کنند که چنین اتفاقی برای نفت رخ ندهد. به نظرم این اتفاق تلخی است که تیم‌های تهرانی یک به یک از جمع لیگ‌برتری‌ها خارج می‌شوند و بعد هم اتفاقاتی مثل صبایی که جز بهترین تیم‌های آسیا بوده و قهرمان لیگ شده رخ می‌دهد که این موضوع اصلا خوب نیست. امیدوارم این اتفاق برای نفت دیگر تکرار نشود و بعد از سقوط به لیگ دسته اول دوباره بتواند لیگ‌برتری شود. 


او شرایط باشگاه پارس را خوب توصیف نکرد و در این باره گفت: هنوز هم اوضاع مالی در این تیم خوب نشده است و شب عید به ما قول‌هایی دادند عملی نشد و پس از آن هم اردوی اسپانیای ما کنسل شد. هنوز از زمانی که وعده داده شده تا به امروز پرداختی‌ای نداشتند و سه روز دیگر هم لیگ پایان می‌یابد آن هم در شرایطی که دریافتی بازیکنان 50درصد بیشتر نبوده است و من هم که نیم فصل به این تیم آمدم تا به حال 30درصد دریافتی داشته‌ام. 


مهاجم پارس در ادامه گفت: از نظر فوتبالی همه چیز خوب است و بچه‌ها همه با انگیزه و تلاش تمرین می‌کنند و کادرفنی با زحمات شبانه روزی تیم را آماده مسابقات می‌کنند. همه چیز در تیم خوب است جز شرایط بدمالی بازیکنان و بی‌توجهی مسئولین نسبت به این تیم. انگار مسئولین تیم را رها کرده‌اند و بی‌خیال این همه زحمات در طول یک فصل هستند و به اینکه پارس در لیگ‌برتر مانده است قانع‌اند. اگر آنها می‌خواهند با بی‌توجهی فصل آینده را آغاز کنند مطمئنا عاقبت خوبی نمی‌توان برای این تیم پیش‌بینی کرد. امیدوارم این اتوبان دو طرفه باشد و فقط اینطور نباشد که بازیکنان و کادرفنی زحمت بکشند و تیم را سروسامان دهند اما از طرف مقابل هیچ حمایت مالی نباشد. معتقدم اگر این روند دنباله‌دار شود در سال‌های آتی این تیم هم مثل خیلی از تیم‌هایی که از مشکلات مالی رنج می‌بردند به نابودی کشیده می‌شود. 


او ادامه داد: به ما قول دادند قبل از بازی پایانی به ما پول خواهند داد اما تا امروز یک ریال هم برایمان واریز نشده است، فصل تمام شده است دیگر کی می‌خواهند به این موضوع رسیدگی کنند؟ ما هم خانواده داریم و منبع درآمد ما همین فوتبال بازی کردن است. ما قرارداد بستیم و برای تیم بازی می‌کنیم تا پول دریافت کنیم، اما چرا هیچ توجهی به این موضوع نمی‌شود؟ امیدوارم به زودی قول‌هایی که دادند عملی شود و تلاش کنند تا فصل آینده پارس جنوبی جم همه جوره تغذیه مالی و حمایتی شود تا بهترین نتایج را رقم بزند. 


سیف اللهی در پاسخ به سوالی که آیا با این اوصاف در پارس خواهد ماند یا خیر گفت: من از فردای خودم خبر ندارم و نمی‌‌توانم بگویم می‌مانم یا نه. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و منتظرم فصل تمام شود بعد تصمیم خواهم گرفت که به کجا بروم. برای این تصمیم وقت زیاد دارم. 


او در پایان به بازی مقابل تیم سابقش و خاطرات خوب آخرین بازی فصل گذشته با این تیم می پردازد گفت: سیاه‌جامگان چند هفته‌ای است که سقوطش قطعی شده است و حیف شد که نتوانست در لیگ‌برتر بماند. ای تیم طرفداران بسیاری داشت و خاطرات خوبی در این تیم داشتم اما بهترین خاطره‌ام بازی آخر این تیم در فصل گذشته و گلزنی‌ام به پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها