کد خبر : 1520442 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 20:29 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

شما به چه چیزی غربت می‌گویید؟

ابراهیم زاده: گزینه های غیر از من وجود دارد!

سرمربی تیم سپاهان اصفهان می‌گوید تیمش در بازی با استقلال "در خانه غریب" بود.

ابراهیم زاده: گزینه های غیر از من وجود دارد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  ایسنا، منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست برار استقلال تهران در نشست خبری اظهار کرد: این فوتبال و زندگی همیشه ادامه دارد و همیشه باید برای بهتر زندگی کردن تلاش کرد. امروز در خانه خودمان غریب بودیم. بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادیم. حریف روی زیرکی گل زد. در نهایت از فوتبالی که بازیکنان ما انجام دادند راضی هستم. آنها نوید یک تیم آینده دار را برای سپاهان می‌دهند.

 

او افزود: این فکر من است. داور می‌توانست روی مهرداد محمدی و حسن جعفری پنالتی بگیرد.

 

سرمربی سپاهان در خصوص صحبتش در مورد غریب بودن تیمش گفت: آیا تماشاگران ما را تشویق کردند؟ آیا همه چیز مثل گذشته بود؟ شما به چه چیزی غربت می‌گویید؟ هواداران سپاهان همیشه همه تیم‌ها را تشویق می‌کنند؟ همه می‌دانستیم این تیم دیگر سقوط نمی‌کند.

ابراهیم زاده ادامه داد: فرق داشته‌ها باعث شد استقلال امروز سوم شود و سپاهان در این جایگاه قرار بگیرد.

 

ابراهیم زاده ادامه داد: یک باشگاه از بازیکن، کادرفنی و مدیریت و هوادارنش تشکیل شده است. اگر همه به هم کمک کنند آن باشگاه موفق است. هیچ کدام به تنهایی نمی‌توانند عامل موفقیت باشند. اگر یکی از این عوامل نباشد مشکل ایجاد می‌شود. منصور ابراهیم زاده عضوی از مجموعه سپاهان است و اگر هواداران حرفی بزنند همیشه برای من قابل احترام هستند. انتقاد کردن راه و روش خود را دارد. قبل از بازی امیر قلعه نویی در نقش جهان تشویق شد. او دوست من است و همه می‌توانند هر کسی را که می‌خواهند تشویق کنند اما جای این شعارها قبل از بازی ما نبود.

 

او افزود: به بازیکنانم گفتم همه ما یک خانواده هستیم. اگر بازی را ببازیم به شکل‌های مختلف با شما برخورد خواهد شد. برخورد هواداران سبک‌های مختلف مثل داد و بیداد و اعتراض دارد. همه باید این اعتراضات را تحمل کنیم. من تا هفته آینده در اصفهان هستم. باور من این است که با داشته‌های سپاهان، توانستیم خودمان را جمع کنیم و این شرایط را به وجود بیاوریم.

 

سرمربی سپاهان اضافه کرد: من جلسه‌ای برای فصل بعد با مسئولان باشگاه داشتم اما هنوز چیزی مشخص نیست. گزینه‌های دیگری هم غیر از من وجود دارد.

دیدگاه‌ها