کد خبر : 1520519 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 00:42 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف گواردیولا از گزینه های جانشینی ونگر

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، میکل آرتتا و لوئیس انریکه، گزینه های جانشینی آرسن ونگر را شایسته نشستن روی نیمکت آرسنال دانست.

تعریف گواردیولا از گزینه های جانشینی ونگر

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، هفته گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از آرسنال جدا خواهد شد و اکنون گزینه های مختلفی برای جانشینی او مطرح هستند.

یکی از این گزینه ها میکل آرتتا، کاپیتان سابق آرسنال و دستیار فعلی گواردیولاست. گفته می شود آرتتا در اوج گیری بعضی از بازیکنان سیتی از جمله رحیم استرلینگ نقش زیادی داشته و گواردیولا نیز تردیدی در توانایی های دستیارش ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" من فرد مناسبی برای صحبت در این زمینه نیستم زیرا من به میکل بسیار علاقه دارم. او شایسته بهترین هاست. ما از کار کردن با او بسیار راضی هستیم. یکی از دلایل موفقیت ما در این فصل، بودن میکل در اینجاست."

 

 

1297204

 

در حال حاضر از لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسا، به عنوان جدی ترین گزینه هدایت آرسنال نام برده می شود و گواردیولا معتقد است که دستاوردهای هم تیمی سابقش در مربیگری، خود گویای همه چیز است.

" او یک مربی عالی و فوق العاده است. او می تواند در هر جایی که بخواهد، مربیگری کند و البته آرسنال هم یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست.

می دانم برای دوره بعد از ونگر در آرسنال، نام های زیادی مطرح است اما نمی دانم آرسنالی ها چه برنامه ای دارند. ولی انریکه و آرتتا شایسته بهترین ها هستند."

دیدگاه‌ها