کد خبر : 1520572 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 10:41 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

گریم علیه گیت؛ بازهم یک دختر در ورزشگاه (عکس)

پس از بازی پرسپولیس و سپیدرود تصاویری منتشر شد که حکایت از حضور یک دختر دیگر در ورزشگاه آزادی داشت.

گریم علیه گیت؛ بازهم یک دختر در ورزشگاه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حضور دختران و بانوان از سال ها پیش در ورزشگاه ها غیر قانونی است اما با این حال آن ها به شیوه های گوناگون سعی دارند تا این قانون را دور بزنند و بازی تیم های محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند. طبیعتا پوشش پسرانه توسط دختران، راهکار اصلی برای دور زدن قانون است اما در لیگ هفدهم با سبکی جدید از این پوشش ها روبرو شده ایم.

 

از ابتدای لیگ هفدهم آن ها با گریم و الصاق ریش مصنوعی به صورتشان سعی در ورود به ورزشگاه دارند و اغلب هم موفق به این کار می شوند. آن ها به قدری هنرمندانه این کار را انجام می دهند که نه تنها مسئولان بازرسی بدنی، بلکه تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم نمی توانند تفاوتشان را درک کنند. حتی در تصاویر منتشر شده نیز به سختی می توان آن ها را از دیگر تماشاگران تشخیص داد.

 

اما گریم هنرمندانه یکی از این دختران فوتبالی که پیش تر نیز سابقه حضور غیر قانونی و با گریم در ورزشگاه را دارد، سبب شد تا مسئولان بار دیگر به اشتباه بیفتند تا او بتواند به سکوهای آزادی برسد و جشن قهرمانی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند.

 

حال اخباری به گوش رسیده که نشان از تصمیماتی برای ورود قانونی بانوان به ورزشگاه دارد و بدون شک با این تصمیم، هم وضعیت ورزشگاه ها بهتر خواهد شد و هم سکوها پرتماشاچی تر می شوند.

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها