کد خبر : 1520617 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 14:05 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

فصل آینده همه ناکامی ها را جبران می کنیم

بارانی: ما را از هدف‌مان دور کردند

کاپیتان پیکانی ها می گوید حرف و حدیث‌ها، بحث‌های نادرست، مصدومیت مکرر بازیکنان و اتفاقاتی از این دست ما را از هدف ابتدای فصلمان دور کرد.

بارانی: ما را از هدف‌مان دور کردند

به گزارش "ورزش سه"، محمدصادق بارانی هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد آخرین مصاف این تیم مقابل سایپا گفت: ما می‌توانستیم به جای باخت در بازی دیروز گل‌های بیشتری به سایپا بزنیم اما در روز خوب گلر این تیم، کمی بی‌دقت بودیم و اکثر توپ‌هایمان توسط دروازه‌بان سایپا دفع می‌شد. ضمن آنکه این بازی در صورت عدم نتیجه‌گیری استقلال و ذوب‌آهن مقابل حریفانشان برای سایپا از حساسیت خاصی برخوردار بود و آنها با تمام قوا آمده بودند که از ما 3 امتیاز این مسابقه را بگیرند و فصل را به پایان برسانند.


هافبک خودروسازان درباره عدم پیروزی برابر سایپا نیز گفت: خستگی بازی هفته گذشته و مصدومیت بازیکنان در بازی سایپا به کمک این تیم آمد اگرچه ما در این بازی خیلی سرتر از سایپا بودیم و باید بازی را با نتیجه پرگل تمام می‌کردیم اما نشد تا آخرین بازیمان را برنده به پایان برسانیم و رتبه‌مان را نسبت به سال گذشته ارتقا دهیم. ما سال گذشته با وجود آنکه برای ماندن در لیگ می‌جنگیدیم رتبه ششم را کسب کردیم و امسال هم با وجود هدف کسب سهمیه آسیایی در همین رتبه باقی ماندیم هرچند هدف مان این بود که بتوانیم به رتبه ای بهتر از فصل قبل دست پیدا کنیم. 


کاپیتان پیکان در رابطه با آغاز خوب بازی های لیگ هفدهم و پایان آن با شکست گفت: درست است که پیکان در این فصل شروع خوبی داشت و در مقطعی هم جز سه تیم بالای جدول قرار گرفت اما حرف و حدیث‌ها، بحث‌های نادرست درباره جادوگری، مصدومیت مکرر بازیکنان و اتفاقاتی از این دست ما را از هدف ابتدای فصلمان دور کرد و مطمئنا فصل آینده تمام این اتفاقات بد را جبران خواهیم کرد و به آنچه در سر داشتیم دست پیدا خواهیم کرد.


بارانی در پایان در مورد آنکه آیا با وجود اتمام قراردادش با پیکان در این تیم خواهند ماند یا خیر گفت: امسال ششمین سالی بود که در پیکان بازی کردم. از حضورم در این تیم طی این مدت احساس رضایت دارم ضمن آنکه امسال را یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام می‌دانم و از عملکردم نه اینکه فقط خودم بلکه کادرفنی هم رضایت داشتم که این باعث خوشحالی است. من آدمی نیستم که بخواهم بازارگرمی کنم، اما پیشنهادهای خوبی از تیم‌های بزرگ به دستم رسیده که هنوز تصمیمی برای رفتن یا ماندن و انتخاب تیم فصل آینده‌ام نگرفته‌ام اگرچه پیکان خانه‌ام است و اگر شرایط خوب باشد در این تیم می‌مانم ولی فعلا مشغول استراحت کردن هستم و بعد از رفع خستگی به این موضوع فکر خواهم کرد.

دیدگاه‌ها