کد خبر : 1520664 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 18:12 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه رقبای قدرتمندی داشتم

فلاح زاده: امیدوارم مربیان تیم ملی من را ببینند

گلر سایپا می گوید من در 10 سالی که در لیگ‌برتر بازی می‌کنم، تجربیات زیادی در این زمینه که با یک رقیب خیلی جدی روبه‌رو شوم را داشتم.

فلاح زاده: امیدوارم مربیان تیم ملی من را ببینند

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده در مورد بازی آخر و عملکرد خوب خود در دیدار مقابل پیکان گفت: ماحصل یک سال تمرین و تلاشم این بود که توانستم در بازی مقابل پیکان عملکردی خوب داشته باشم. می‌خواهم بگویم هر شخصی سعی و تلاش کند به هر حال یک جا ثمره زحمتش را می‌بیند. خوشحالم در بازی پایانی لیگ و دربی خودروسازان توانستم بازی خوبی به نمایش بگذارم. به خاطر شرایط دو کارخانه و تقابلی که در جدول رده بندی با یکدیگر دارند پیروزی در این بازی برایمان مهم بود.


او در مورد از دست رفتن نایب قهرمانی‌شان هم گفت: ما در هفته گذشته خیلی بدشانسی آوردیم. پنالتی‌مان به بیرون رفت، دو ضربه خوب ما به تیرک برخورد کرد و چند موقعیت عالی داشتیم که گل نشد. من از این موضوع که چرا دوم نشدیم ناراحت نیستم چون وقت‌هایی هست که شما تلاش می‌کنید اما حاصلی ایجاد نمی‌شود و فقط بدشانسی است که شما را از موفقیت دور می‌کند به خودتان می‌گویید همه کار کردم تا به نتیجه برسم مثل امسال سایپا که تیم همه کار کرد تا به نایب قهرمانی برسد اما نشد. ولی گاهی اوقات شما تلاش نمی‌کنید و می‌گویید ای کاش توان بیشتری می‌گذاشتم تا نتیجه بهتری بگیرم و آن وقت است که دلسوزی و ناراحتی دارد. ما اگر در آن بازی توپ‌هایمان گل می‌شد مطمئنا به مقام نایب قهرمانی می‌رسیدیم ولی ناگفته نماند که مقام چهارمی سایپا دست کمی از نایب قهرمانی ندارد.


وی اضافه کرد: ما خودمان را آسیایی می‌دانیم چراکه استقلال اگر نتواند خونه‌به‌خونه را شکست دهد و قهرمان جام‌حذفی شود باید به پلی‌آف آسیا برود و از همین رو آنها برای کسب یک جام در این فصل و با خیالی آسوده آسیایی شدن باید هر طور شده با تمام قوا مقابل بابلی‌ها حاضر شوند و این بازی را برنده شود. ضمن آنکه کیفیت استقلال با آن همه هوادار به باشگاه خونه به خونه می‌چربد، با آنکه تیم خونه‌به‌خونه تیم استان من است اما امیدوارم استقلال ببرد تا ما به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برویم.


فلاح زاده درباره موفقیت سایپا در بازی های این فصل گفت: با همه احترامی که برای آقای فرکی قائل هستم امسال شخصی مثل آقای دایی سرمربی تیم بود که خیلی از حواشی و نکاتی که در باشگاه وجود داشت و به تیم ضربه می‌زند را توانست با نوع برخورد و شخصیت خاص خودش همه این اتفاقات را مدیریت کند تا ماحصلش این باشد که تیم برای دومی بجنگد. یکی از دلایل آنکه باعث شد سایپا خوب نتیجه بگیرد اول از همه آقای دایی است و دوم هم کادری که کنار آقای دایی بودند و نمی‌شود آنها را نادیده گرفت. به نظرم یک سرمربی و کادر خوب باعث شد تا به این نتیجه برسیم. 


گلر نارنجی پوشان درباره حضور خود در ترکیب اصلی سایپا گفت: من در 10 سالی که در لیگ‌برتر بازی می‌کنم، تجربیات زیادی در این زمینه که با یک رقیب خیلی جدی روبه‌رو شوم را داشتم. با گلرهای خوبی مثل طالب‌لو، مکانی، بیرانوند و گلرهای خارجی زیادی در یک تیم حضور داشتم این تجربه را داشتم که اگر زحمت بکشید، تلاش کنید و همیشه در یک سطح کیفی خوب باشید می‌توانید عملکرد خودتان را به خوبی نشان دهید برای من هم این فصل در بازی مقابل نفت این موقعیت ایجاد شد و من توانستیم عملکرد خوبی داشته باشم و اعتماد کادرفنی را به خود جلب کنم به همین دلیل در اکثر بازی‌ها تا پایان فصل به میدان رفتم. 


وی در مورد اینکه برای دعوت به تیم ملی امیدوار است یا خیر، گفت: آقای کی‌روش نشان دادند که در این چند سال فقط به یک تیم و مجموعه از قبل استفاده کردند بیشتر نظر دارند. قطعا خیلی خوشحال می‌شوم که به تیم‌ملی دعوت شوم و آرزوی هر فوتبالیستی است که بتواند به تیم‌ملی کشور خدمت کند. انتظار دارم کادرفنی بازی‌ها لیگ‌برتر را دنبال و کیفیت‌ها را مقایسه کنند بهرحال امیدوارم که دعوتم انجام شود. 


فلاح‌زاده در پاسخ به سوالی که آیا فصل آینده هم پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد یا خیر می‌گوید: قراردادم با سایپا تمام شده است اما چون 4، 5 سالی تجربه کار با این تیم را دارم اولویتم ماندن در سایپاست و بقیه‌اش دست باشگاه است. باید دید سیاست باشگاه برای فصل آینده چیست و آیا قرارداد بازیکنان را تمدید خواهند کرد یا خیر. هنوز هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد با من انجام نشده است.


حرف‌های گلر سایپا با آرزوی حضور یکی از تیم‌های استانش به پایان رسید و گفت: صحبت آخرم به عنوان یک مازندرانی این است که امیدوارم این استان با وجود استعدادهای خوب در فوتبال بتواند امسال یک نماینده در لیگ‌برتر داشته باشد، البته به نظرم ارزشش بیشتر از یک تیم است اما حالا امسال حداقل یکی از این دو تیم در لیگ‌برتر باشند ان‎شاءالله سال‌های آینده تعدادش بیشتر شود.

دیدگاه‌ها