کد خبر : 1520801 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 12:43 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی‌فر: قلعه‌نویی شریف است، بحث کم‌کاری را مطرح نکنید

الان هم سرباز می‌شدم، برخی دلخور می‌شدند

هافبک تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش در فصل آینده بتواند روزهای خوبی را سپری کند و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاورد.

الان هم سرباز می‌شدم، برخی دلخور می‌شدند

دانیال اسماعیلی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره فصل هفدهم لیگ برتر عنوان کرد: فصلی که گذشت هم خوبی هایی داشت و هم بدی هایی در خود جای داده بود. بدی این فصل شرمندگی ما جلوی هواداران تراکتورسازی بود. واقعا دوست نداشتیم این نتایج برای تراکتورسازی رقم بخورد اما بدشانس بودیم و اتفاقاتی افتاد که به سود ما نبود. از سوی دیگر آشنایی ام با هواداران تراکتورسازی و سرباز شدنم اتفاق خوبی برای من بود. برای اولین بار در تراکتورسازی تجربه حضور در یک تیم پرطرفدار را پیدا کردم و این اتفاق خوبی برایم محسوب می شود.


وی درباره اتفاقاتی که بعد از جدایی از ذوب آهن میان خود ، پهلوان و مهدی پور با مسئولان باشگاه و امیر قلعه نویی رخ داد، بیان کرد: متاسفانه جدایی من ، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور از ذوب آهن دلخوری هایی را برای آقایان قلعه نویی و آذری به وجود آورد و حرف و حدیث هایی ایجاد شد. هرکسی مرا می شناسد می داند در چند سالی که در لیگ برتر بودم، خداشاهد است هرگز کم کاری نکردم. شاید ما به خاطر حضور بی خبر در تراکتورسازی به عنوان سرباز کار بدی انجام دادیم و به خاطرش عذرخواهی می کنیم اما این که بحث کم کاری و مسائل اینچنینی مطرح شود، هرگز درست نیست.


هافبک سرباز تراکتورسازی ادامه داد: جدایی ما برای ذوب آهن هم خوب شد و این تیم به نایب قهرمانی لیگ برتر رسید. با این حال آقای قلعه نویی با توجه به اینکه روی ما حساب کرده بود، ناراحت شد و من به این خاطر عذرخواهی می کنم اما خواهش می کنم که بحث کم کاری را مطرح نکنند. امیرخان انسان شریفی است و من واقعا او را دوست دارم، اما این موضوع کم لطفی در حق ما است.


اسماعیلی فر در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: ما سه نفر با ذوب آهن زندگی کردیم، با این تیم قهرمان شدیم، سهمیه آسیایی گرفتیم. خداشاهد است که قصدمان هرگز ضربه زدن به این تیم نبوده است. موضوع سربازی چیزی بود که بالاخره باید اتفاق می افتاد. اگر نیم فصل هم نمی رفتیم الان باید خودمان را سرباز می کردیم و شاید همین دلخوری ها الان هم پیش می آمد.


هافبک تراکتورسازی درباره ناکامی های تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی هوادارانی دارد که فوتبال برایشان همه چیز است. در این مدت عکس العمل هایی از آنها دیدم که هرگز در هیچ تیمی ندیده بودم. تعصب این هواداران به تراکتورسازی مثال زدنی است، این هواداران با تراکتورسازی زندگی می کنند و دلبستگی عجیب به تیم شان دارند. من شخصا امیدوارم اتفاقات خوبی برای تراکتورسازی بیفتدو سال آینده بتوانیم این شرایط بد را جبران کنیم. تراکتورسازی باید در لیگ برتر مدعی باشد و همه امیدمان این است که سال بعد بهترین ها را برای هواداران خوب تراکتور رقم بزنیم و از اعتبار مردم آذربایجان دفاع کنیم.


اسماعیلی فر در پایان درباره مصدومیتش افزود: باید چند روز استراحت کنم تا شرایطم ایده آل شود. انشاءالله از روز آغاز تمرینات برای فصل آینده برمی گردم و مشکل خاصی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها