کد خبر : 1521049 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 11:07 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور موفق در لیگ برتر مسئولان باید کمک کنند

احمدی: نکونام انتخاب خوبی برای نساجی بود

صعود نساجی بعد از حدود 25 سال به سطح اول فوتبال ایران بیش از هرچیز یادآور پتانسیل بالای استان مازندران در پرورش استعدادهای ورزشی و حجم علاقمندی مردم بود.

احمدی: نکونام انتخاب خوبی برای نساجی بود

به گزارش" ورزش سه" نگاهی به لیست تیم های مطرح فوتبال ایران در لیگ برتر و حتی تیم ملی ایران نشانگر پتانسیل و توان استان مازندران در رشد و پرورش بازیکنان فوتبال است. رحمان احمدی دروازه بان حال حاضر پیکان و گلر سابق تیم ملی یکی از خیل مازندرانی های موفق فوتبال ایران است. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در آن بازی خاطره انگیز سال 2014 در کره جنوبی و حماسه اولسان بود. احمدی که اهل مازندران و نوشهر است درباره هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت:« من بازی ها را دیدم و هم نساجی و هم خونه به خونه شانس و لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتند. خداراشکر که بالاخره بعد از سال ها یک تیم از مازندران در لیگ برتر هست که می تواند باعث رونق فوتبال مازندران شود.»


او افزود:« یک تبریک ویژه به طرفداران نساجی و همه علاقمندان فوتبال در استان دارم.» احمدی در این باره که از میان خونه به خونه و نساجی تمایلش بیشتر به صعود کدام تیم بوده است گفت:« من فقط دوست داشتم یکی از تیم های مازندرانی به لیگ برتر صعود کند که این اتفاق افتاد. من اهل نوشهر هستم و وابستگی خاصی به یکی از دو تیم ندارم و تنها علاقمند بودم که یک تیم مازندرانی صعود کند.» او در این باره که تعداد زیادی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران اهل مازندران بوده و هستند گفت:« در اینکه مازندران استعداد زیادی در فوتبال و دیگر ورزش ها دارد شکی نیست. زمانی خدابیامرز آقای درویش در شموشک از جیب خودش هزینه می کرد و جوان های زیادی را هم به فوتبال ایران معرفی کردند. بعد از آن اما دیگر کسی نبود که این کار را انجام داده و به استعدادها بها بدهند. با این وجود هنوز هم در لیگ برتر و تیم ملی بازیکنان خوبی از استان مازندران حضور دارند.» 


احمدی همچنین در این رابطه که نساجی برای حضور در لیگ برتر آیا توانایی سخت افزاری مثل ورزشگاهی که توان پاسخگویی به حضور هواداران علاقمند داشته باشد را دارد یا نه؟ گفت:« من مدت ها است که به ورزشگاه نرفته ام. اما به نظرم حتما مسئولان این باشگاه برنامه ریزی های لازم را برای فصل آینده انجام خواهند داد. ببینید موضوعی که اتفاقا باید به آن پرداخت همین است. اینکه مازندران در لیگ برتر نماینده دارد اتفاق بسیار خوبی است اما مسئولان باید به فکر تیم باشند و از این تیم حمایت مالی کنند. این تیم بعد از سال ها به لیگ برتر آمده و باید حمایت کافی شده و بازیکنان جدید به این تیم اضافه شود.» 


او افزود: «الان شور و شوق زیادی در مازندران و قائمشهر به وجود آمده و هوادارانی که تیم را واقعا تنها نگذاشتند. این موضوع توجه بیشتری را از سوی مسئولان می طلبد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. من شنیدم که دیروز از همه جای ایران هواداران نساجی به این شهر آمده اند تا از تیمشان حمایت کنند. همانطور که گفتم این شور و شوق نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان است.»


همبازی سابق جواد نکونام در تیم ملی همچنین درباره این مربی جوان گفت:« آقا جواد تجربه بازی در لالیگا را دارد و با مربیان بزرگی کار کرده است. او با توجه به تجربه بالایی که در تیم ملی و لالیگا داشت گزینه بسیار خوبی بود و توانست به این موفقیت هم برسد. آقا جواد (نکونام) در خونه به خونه هم خوب کار می کرد و وقتی از این تیم جدا شد و به نساجی آمد بازهم خوب کار کرد. جا  دارد به او به خاطر این موفقیت تبریک بگویم.»


دروازه بان پیکان در لیگ هفدهم همچنین درباره لیگ برتر گفت:« می توانستیم سهمیه لیگ برتر بگیریم اما در بازی هایی که نباید، لنگ زدیم و سهمیه از دستمان رفت. » او درباره آینده اش در این تیم گفت:« من الان در تعطیلات هستم و اصلا دوست ندارم به این مسایل فکر کنم. نمی دانم باشگاه برای فصل بعد چه برنامه ای دارد و برنامه من هم مشخص نیست.»

دیدگاه‌ها