کد خبر : 1521069 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 12:24 | 62.6K بازدید | 2 دیدگاه

خداحافظی داور پرحاشیه و جنجالی در فینال حذفی

در شرایطی که آخرین دیدار فصل هفدهم فوتبال ایران با برگزاری جدال فینال جام حذفی روز 5شنبه برگزار می‌شود، گمانه زنی در خصوص داور این بازی ادامه دارد.

خداحافظی داور پرحاشیه و جنجالی در فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل و استقلال تهران برگزار کننده‌ی دیدار فینال جام حذفی ایران در روز پنج شنبه خواهند بود. شاگردان دراگان اسکوچیچ با برتری مقابل استقلال خوزستان و شاگردان وینفرد شفر با پیروزی مقابل نفت آبادان به فینال جام حذفی راه یافته‌اند و جدال خود برای کسب جام قهرمانی را روز پنجشنبه در خرمشهر و استادیوم الوندان برگزار خواهند کرد. در این رابطه هرچند خونه به خونه بعد از ناکامی در رسیدن به لیگ برتر اعلام کرده در این بازی شرکت نخواهد کرد اما موضوع اصلی به بحث انتخاب داور این جدال مربوط است.


شنیده‌ها حاکی از آن است که حسین زرگر قاضی این مسابقه خواهد بود. این داور با سابقه که قصد دارد از دنیای داوری خداحافظی کند گزینه جدی قضاوت این مسابقه است و باید دید آیا در نهایت نام او برای این جدال اعلام خواهد شد یا خیر.

 

از این مساله هم که صرف نظر کنیم می‌بینیم گزینه چندانی برای رقابت با او برای فینال نیست. حیدری داور بازی خونه به خونه بود. زاهدی‌فرد بازی نفت مسجد سلیمان را سوت زد. فغانی به خاطر قضاوت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درگیر است و سید علی هم آخرین بار بازی پرسپولیس و سپیدرود را قضاوت کرد و بعید است دوباره بازی مهمی به او به این سرعت داده شود.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد انتخاب زرگر برای فینال جام حذفی تقریبا قطعی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید او را قاضی این میدان دانست.

دیدگاه‌ها