کد خبر : 1521070 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 12:31 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

در پارس جنوبی دیده شدم؛

محمدی‌مهر: گول هیکلم را نخورید!

مدافع راست تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که در نیم فصل دوم شرایط مطابق انتظار این تیم پیش نرفته است.

محمدی‌مهر: گول هیکلم را نخورید! 

فرشاد محمدی مهر مدافع راست پارس جنوبی در گفتگو با "ورزش سه" و در خصوص دو نیم فصل متفاوت پارسی ها گفت: واقعیت این است که در نیم فصل اول دست ما رو نشده بود ولی موضوع این است که در نیم فصل دوم بازی هایی انجام دادیم که کیفیت بهتری نسبت به نیم فصل اول داشت ولی موقعیت هایمان گل نشد. اما در مجموع خوشحالم که رتبه خوبی کسب کردیم و دو هفته آخر را با برد پشت سر گذاشتیم.


وی در مورد اینکه از عملکرد خود در این فصل رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: من 5 تا پاس گل دادم. البته این تلاش همه بچه ها بود ولی خودمم از نمایشم راضی هستم. روی خیلی از گل ها نقش داشتم و پاس های ماقبل گل دادم. ضمن اینکه بعضی اوت هایم هم به گل تبدیل می شد. امیدوارم فصل آینده هم انتخاب خوبی داشته باشم تا همین روند را ادامه هم. دنبال پیشرفت هستم تا در کنار آن بتوانم مشکلات مالی ام را هم برطرف کنم.


وی با اشاره به اینکه قبلا در ذوب آهن بوده، اظهار داشت: من سه سال پیش ذوب آهن بودم و بعد به لیگ یک رفتم. در لیگ یک خوب بودم و با اینکه بازی ام به چشم نمی آمد چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم ولی واقعیت این است که در پارس جنوبی دیده شدم.


محمدی مهر که از بدن ورزیده ای برخوردار است، در این خصوص می گوید: ما خانوادگی اینطوری هستیم؛ هم تیمی هایم به من هالک فوتبال ایران می گویند. شاید وقتی کسی برای اولین بار ببیند، برایش زیاد قابل قبول نباشد که من فوتبال بازی می کنم ولی وقتی من بازی می کنم ذهنیت ها تغییر می کند. خیلی گول هیکلم را نخورید، چون گول زننده است.


مدافع راست پارس جنوبی جم در پایان و در خصوص اینکه در جم می ماند یا خیر، اضافه کرد: چند پیشنهاد دارم ولی فعلا می خواهم استراحت کنم و بعد تیمی را انتخاب کنم که بتوانم به خوبی پیشرفت کنم و به تیم ملی هم برسم.

دیدگاه‌ها