کد خبر : 1521126 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 16:22 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

رفت و برگشت مترجم برانکو

پس از تعلیق مترجم سابق برانکو و شروع به کار مترجم موقت، نیک سیرت باز هم به تمرین این تیم بازگشت و به ترجمه حرف های این مربی پرداخت.

رفت و برگشت مترجم برانکو

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات جشن قهرمانی پرسپولیسی ها که منجر به ایجاد حواشی فراوانی برای نیک سیرت، مترجم برانکو شد، تغییراتی در فعالیت وی در این پست ایجاد شد و پیش از آغاز تمرین امروز عنوان شد شرایط کاری او به حالت تعلیق درآمد. 


این اتفاق در حالی بیان شد که نیک سیرت که شب قبل نیز در جشن پرسپولیسی ها حضور داشت اما همانطور که قابل پیش بینی بود امروز به یک باره ادامه همکاری خود با پرسپولیسی ها را به حالت معلق دید تا باشگاه اقدام به انتخاب مترجم موقت کند و تصمیم درباره باقی ماندن نیک سیرت در پست خود و رفع تعلیق او تصمیم گیری کند و به همین دلیل فرزاد حبیب اللهی جایگزین وی شد تا در دوران غیبت او ترجمه حرفهای برانکو را در تمرین و نشست ها برعهده بگیرد. 


حبیب اللهی که پیش از این و در سه فصل اخیر به عنوان آنالیزور در کادرفنی سرخ پوشان حضور داشت با حفظ سمت وظیفه ترجمه صحبت های برانکو ایوانکوویچ را موقتا برعهده گرفت تا در زمان مناسب باشگاه اقدام به استخدام مترجمی جدید و یا مترجم پیشین را رفع تعلیق کند و در نهایت خیلی زود این تصمیم گیری به انجام رسید و نیک سیرت باز هم با حضور در تمرین پرسپولیسی ها به ترجمه حرف های برانکو پرداخت. 


باشگاه پرسپولیس تاکنون درباره ادامه حضور نیک سیرت اظهارنظری رسمی نداشته است.

 

 

1299325

دیدگاه‌ها