کد خبر : 1521131 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 16:41 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج ما با جواد نکونام باور کردنی نیست؛ 

رحمانی: راه آهن تمام توانش همین بود

سهیل رحمانی هافبک تیم فوتبال نساجی می گوید که تیم هایی به لیگ برتر راه یافتند، که خواستن در وجود آنها بیشتر بود.

رحمانی: راه آهن تمام توانش همین بود 

سهیل رحمانی هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران که موفق شد با این تیم جواز صعود به رقابت های لیگ برتر را کسب کند، در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص دیدار برابر راه آهن و اینکه با چه رویکردی به مسابقه وارد شدند، توضیح داد: تیم ما تمام این موارد را در نظر گرفته بود و با این تفکرات به بازی رفتیم. می دانستیم باید زود به گل برسیم. البته گل اول زود اتفاق نیفتاد ولی بچه ها همه باور داشتند که با اختلاف می بریم و این تنها کاری بود که برای این مردم می توانستیم انجام دهیم. بازی بسیار سختی بود و روی تک تک بچه ها فشار بود. هر شب که می خواستیم بخوابیم با این استرس و امید می خوابیدیم که بتوانیم صعود کنیم.


هافبک تیم نساجی مازندران در مورد اتهاماتی که در همین یک روز به این تیم در مورد تبانی زده می شود، اظهار داشت: نه اصلا اینگونه نیست. ما چند هفته است که نتیجه می گیریم و چون 6 گل زدیم درست نیست بگویند تبانی است. وقتی شهرداری تبریز 4 گل به راه آهن می زند، چطور ما 6 گل نزنیم. ما از اول و تا آخر لیگ فوتبال سالمی بازی کردیم. حق این مردم صعود بود. وقتی تیم حذف می شود این حرف ها را می زنند. راه آهن همین بود و بیشتر از این در توانشان نبود. ضمن اینکه گلر تیم راه آهن یکی از بهترین روزهای خوب فوتبالی خود را پشت سر گذاشت و فکر نمی کنم قبلا اینطوری بازی کرده باشد و یک پنالتی هم گرفت. ما با تمام وجود به بازی وارد شدیم و وقتی برای گرم کردن به زمین آمدیم و هواداران را دیدیم گفتیم تمام وجودمان را می گذاریم؛ این حرف هایی که زده می شود اصلا قبول ندارم. تیم ما طوری در هفته های آخر نتیجه گرفت که هیچ کس باور نمی کند.


رحمانی در مورد تعداد پاس گل های خود در لیگ و اینکه قافیه را در روز پایانی به محسن آذرپاد بازیکن تیم گل گهر که در سه هفته ابتدایی برای نساجی به میدان می رفت، واگذار کرد، می گوید: نمی دانم چند تا پاس گل داده ام؛ ولی یا 9 تا است یا 10 تا. محسن رفیق صمیمی ام است و امیدوارم همیشه موفق باشد.


هافبک نساجی در مورد کیفیت لیگ یک افزود: امسال واقعا کیفیت لیگ یک بالا بود تیمی که 64 امتیاز گرفته و با تفاضل گل بالا می آید، نشان از کیفیت لیگ دارد.


رحمانی در مورد بازماندن خونه به خونه و صعود میلی متری نساجی هم گفت: واقعا هر تیمی بود بالا آمد که حقش بود و زحمت کشیده بود و با تمام وجود می خواست بالا بیاید. ضمن اینکه ما چند هفته هم ضعیف شدیم و اگر این اتفاق نمی افتاد به این روزها نمی رسیدیم ولی دم بچه ها و تمام مجموعه مدیریتی تیم گرم و از همه آنها تشکر می کنم. آقا جواد هم یک شخصیت فنی بالا دارد و مهم تر از همه اینکه با تمام بچه ها رفیق بود. وقتی که برای تیم می گذاشت اهمیت داشت. آقا جواد آن جایی که باید محکم باشد محکم است و جایی که باید رفیق باشد هم رفیق است.


وی در مورد تغییرات زیادی که طی سال برای نساجی رخ داد، نیز بیان کرد: آقای مهدی (پاشازاده) هم برای این تیم واقعا زحمت کشید و از ایشان تشکر می کنم. آقای مهابادی هم تمام چیزی که داشت را گذاشت ولی نتیجه های خوبی نگرفتیم و کادر مدیریت تصمیم گرفتند آقا جواد بیاید و وقتی آقا جواد آمد نتایجی که ما گرفتیم را کسی باور نمی کند. ما خیلی سختی کشیدیم و تمرینات زیادی داشتیم. یکی از دلایل موفقیت ما خوب تمرین کردن بود.


هافبک تیم نساجی در مورد اضافه شدن محمد عباس زاده به تیم و تاثیری که در لیگ برتری شدن تیم داشت، افزود: محمد به خاطر عشق به مردم و تیم آمد و واقعا کمک کرد. هر چی داشت گذاشت و در این راه کمک کرد. فکر می کنم حق این مردم بود؛ کل مردم ایران دوست داشتند این تیم بالا بیاید. این تیم اسم و رسم دار است و لیگ برتر برازنده نساجی است و جایش خالی بود. خدا را شکر می کنم که سهم کوچکی در این صعود تاریخی داشته باشیم.


رحمانی در پایان اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: امیدوار تیم را با اندیشه ای بهتر برای لیگ برتر آماده کنیم. و در این صورت صحبت های زیادی برای گفتن داریم. در پایان هم از مسئولین قائمشهر درخواست داریم که اجازه بدهند مقبره مهرداد اولادی ساخته می شود؛ ما پاداش صعود نمی خواهیم؛ مهرداد اینجا را خیلی دوست داشت و امیدوارم بگذارند مقبره اش ساخته شود.

دیدگاه‌ها