کد خبر : 1521140 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 17:03 | 73.7K بازدید | 0 دیدگاه

خشم سید جلال از همبازیان تیم ذخیره(عکس)

کاپیتان پرسپولیس به دلیل محرومیت در کنار بازیکنان ذخیره تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی برای دیدار با الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان محروم است و به همین دلیل در تمرینات قرمزها که برای حضور در این دیدار آغاز شده، در کنار بازیکنان ذخیره قرار دارد.


در جریان تمرین روز دوشنبه قرمزها، سید جلال حسینی که در کنار تیم بازیکنان ذخیره برابر تیم بازیکنان اصلی به میدان رفته بود، از عملکرد احسان حسینی نیمکت نشین به شدت عصبانی شد و دقایقی با صدای بلند به عملکرد او واکنش نشان داد.


مدافع قرمزها که با وجود غیبت در دیدار روز دوشنبه هفته آینده تمرینات را خیلی جدی گرفته بود، بعد از آنکه دقایقی با خشم نسبت به قصور بازیکن نیمکت نشین واکنش نشان داده بود، به جریان تمرینات بازگشت تا در کنار سایرین به تمرین بپردازد.


حسینی نمی تواند در دیدار هفته آینده قرمزها را همراهی کند و به همین دلیل در این دیدار برانکو باید ترکیب خط دفاعی خود را با حضور بازیکنان دیگری انتخاب کند.

 

 

 

 

 


عکس امیرحسین خیرخواه

 

تفاوت اصلی سید جلال حسینی با همه بازیکنان همین جدیت در تمرینات است که باعث شده تا سرمربی پرسپولیس همواره  از او با کلمات متفاوتی یاد کند و از اهمیت حضور این بازیکن صحبت کند. حضور حسینی در میان ترکیب تیم دوم بازیکنان پرسپولیس در هفته جاری برای بازیکنان نیمکت نشین این تیم می تواند یک موهبت باشد و قرمزهایی که به دنبال جایگاهی در ترکیب پرسپولیس هستند می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

دیدگاه‌ها