کد خبر : 1521585 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 12:52 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای نکو برای جواد روی نیمکت نساجی

اولین افتخار مرد پرافتخار در عرصه جدید(عکس)

در اولین سال ها از ورود به عرصه مربیگری به افتخاری بزرگ و فراموش نشدنی رسید تا میان مردم شهر خسته در خطه مازندران به محبوبیتی عجیب دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، طلسم 24 ساله صعود نساجی به لیگ برتر در حالی شکست که در تمام این سال های مربیان سرشناس و پرآوازه ای روی نیمکت تیم محبوب قائمشهر نشسته بودند با این هدف که آرزوی دیرین مردم شهر خسته را برآورده کنند تا نساجی و هواداران پرشوری که دارد دوباره در سطح اول فوتبال ایران افتخارآفرینی داشته باشد، ماموریتی که همواره در آن ناکام ماندند تا نزدیک به 24 سال از آن بگذرد.


امسال اما قصه نساجی به شکلی متفاوت رقم خورد تا جایی که سریال تغییر مربی ها در نهایت به مردی پرافتخار در فوتبال ملی و باشگاهی ایران ختم شد تا جواد نکونام که نیم فصل نخست در اردوی رقیب همشهری یعنی خونه به خونه برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کرد این بار به نساجی کوچ و در روزهای پایانی فصل زمینه اوج گیری این تیم را فراهم کند.


جواد نکونام در اولین سال ها از تجربه مربیگری خود به موفقیتی بزرگ رسید، موفقیتی که نشان داد او مثل تمام دوران فوتبالش در عرصه جدید هم جاه طلبی های فراوانی دارد و رساندن نساجی به لیگ برتر آن هم بعد از مدت های طولانی تنها استارت کسب افتخارات جدید خواهد بود. افتخاری جدید برای مرد پرافتخار فوتبال ایران که قطعا سرنوشتی متفاوت برای او در عرصه جدید به همراه خواهد داشت و باعث می شود تا نام او از این به بعد بیشتر از قبل شنیده شود.


عکس ها: مسعود اکبری

 

 

 

دیدگاه‌ها