کد خبر : 1521596 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 13:42 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت طلایی فوتبال خراسان امسال از دست رفت

ناصحی: پدیده می‌توانست جای سایپا به آسیا برود

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان از فرصتی که در چهارمین سال حضور تیمش در لیگ برتر از دست رفت ابراز ناراحتی کرد.

ناصحی: پدیده می‌توانست جای سایپا به آسیا برود

محمدرضا ناصحی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: واقعا از اینکه نشد امسال سهمیه آسیایی برای فوتبال خراسان بدست بیاوریم ناراحت هستیم و افسوس می‌خوریم که ای کاش اتفاقاتی همچون کسر شش امتیاز و بحران شدید مالی باشگاه در آن برهه زمانی نیم فصل رخ نمی‌داد.

 

وی افزود: تیم ما امسال بسیار خوب بسته شده بود و با اردوی آماده‌سازی در ترکیه با تمریناتی منظم، فوق‌العاده آماده پای در لیگ‌برتر گذاشت اما اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی تمرکز تیم را بر هم زد تا یک فرصت طلایی در تاریخ فوتبال استان خراسان و حتی شرق کشور برای کسب سهمیه آسیا از دست برود.

 

ناصحی به بازی آخر نیم‌فصل اول پدیده برابر گسترش فولاد در مشهد اشاره کرد و گفت: تیم ما در نیم فصل اول با تلاش و همه عوامل باشگاه توانست خیره‌کننده ظاهر شود و حتی اگر ما بازی با گسترش فولاد را برنده بیرون آمده بودیم نایب‌قهرمان نیم‌فصل شده بودیم اما کابوس بی‌پولی و بعد کسر امتیاز تیم را دگرگون کرد.

 

کاپیتان پدیده خراسان تاکید کرد: باور کنید ما اکنون باید جای سایپا در جدول قرار می‌گرفتیم و به آسیا می‌رفتیم چون توانش را داشتیم و دیدید که در همین سه بازی آخر که فوق العاده هم سنگین و نفس‌گیر بود با حل شدن مشکلات مالی باشگاه، 7 امتیاز گرفتیم که نشان داد این مشکل تا چه اندازه بر روی تمرکز تیم ما تاثیرگذار بود.

 

وی که از ابتدای حضور پدیده در لیگ‌برتر همواره یکی از بازیکنان اصلی این تیم بوده، آینده‌ای روشن را برای تیمش در فصل آینده متصور است: باید قبول کنیم که پدیده امروز تبدیل به یک برند در فوتبال ایران شده و با بیشتر و بیشتر شدن تعداد هوادارانش در هر لیگ نسبت به سال قبل، توانسته در میان مردم خراسان ریشه دوانیده و به عنوان نماینده این استان مقبول مردم باشد.

 

ناصحی ادامه داد: این یک فرصت برای تیم ما است که امروز باتجربه‌تر از هر سال شده و می‌تواند دوباره در لیگ‌برتر قد علم کرده و نماینده شایسته‌ای برای مردم خونگرم خطه خراسان باشد. آقای وطنخواه مدیرعامل باشگاه توان این کار را دارد و اطمینان دارم که ایشان می‌توانند با کمک مسئولان استان، سال آینده تیمی در حد نام استان و همچنان موفق را راهی لیگ‌برتر کنند.

 

ناصحی که سال آینده نیز با پدیده‌ای‌ها قرارداد دارد، اذعان کرد: یکسال دیگر با باشگاه قرارداد دارم و به رغم اینکه پیشنهاداتی دارم اما علاقمندم که همچنان در پدیده بمانم و انشاالله در کنار باشگاه، تیم را به هدفی که دارد برسانیم.

دیدگاه‌ها