کد خبر : 1521940 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 12:05 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش می‌توانست سهمیه آسیایی بگیرد

نقی‌زاده: فیروز کریمی خیلی پشتم ایستاد

هافبک تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش دچار بدشانسی شده و اگر این اتفاق رخ نمی داد، می‌توانسته سهمیه آسیایی را کسب کند.

نقی‌زاده: فیروز کریمی خیلی پشتم ایستاد

به گزارش "ورزش‌سه"، علیرضا نقی زاده درباره فصل هفدهم لیگ برتر و شرایط خود و گسترش فولاد در این فصل بیان کرد: من در اوایل فصل دچار بدشانسی شدم و رباط صلیبی پاره کردم. خوشبختانه با حمایت های مدیران باشگاه، آقایان زنوزی و نصیرزاده توانستم خیلی زود برگردم و برای گسترش فولاد بازی کنم. البته آنطور که خودم دوست داشتم، نشد اما در کل شرایط بدی رقم نخورد.


وی ادامه داد: گسترش فولاد در طول فصل مصدومیت های زیادی را تجربه کرد. بازیکنان کلیدی تیم ما در مقاطع زمانی مختلف دچار مصدومیت شدند و اگر این اتفاق نمی افتاد می توانستیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم. با توجه به امکاناتی که باشگاه گسترش فولاد دارد و شرایط خوبی که در این تیم حاکم است، حداقل انتظار از ما کسب سهمیه آسیایی است و واقعا ناراحتم که بدشانسی گریبان تیم مان را گرفت و شرمنده مردم آذربایجان شدیم.


هافبک گسترش فولاد درباره عملکرد خود در بازگشت به فوتبال تاکید کرد: جا دارد از پزشکان خودم و فیروز کریمی تشکر کنم. آقافیروز بعد از برگشتنم خیلی پشت من ایستاد و حمایتم کرد تا آرام آرام به ترکیب برگردم و بازی کنم. از نظر بدنی هم باید آماده می شدم که آقا فیروز این کار را برایم خوب انجام داد.


نقی زاده در پایان افزود: انشاءالله در فصل آینده بتوانیم با عملکرد خوبی که خواهیم داشت مردم آذربایجان را خوشحال کنیم و نتایجی بگیریم که همه راضی باشند.

دیدگاه‌ها