کد خبر : 1521948 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 13:24 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعدد بازیکنان بدون قرارداد

اولین چالش پورموسوی برای لیگ هجدهم!

تعداد زیادی از بازیکنان فولادخوزستان قراردادشان برای فصل بعد به پایان رسیده است.

اولین چالش پورموسوی برای لیگ هجدهم!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان با سید سیروس پورموسوی این فصل در رتبه هفتم جدول کارش را به پایان رساند اما هواداران این تیم انتظار بسیار بیشتری از تیم پرافتخارشان دارند.


آنها امید دارند تا در فصل بعد تیمشان بتواند موفقیت دیگری را کسب کند تا بازهم در مسابقات آسیایی حاضر باشند، به نظر می رسد حضور سید سیروس پورموسوی در فصل بعد رقابت ها برای فولاد قطعی شده باشد و او موفق شد تا خواسته مدیران فولاد را عملی کند اما این برای هواداران کافی نیست.

 

وضعیت قراردادهای بازیکنان فولاد هنوز معلوم نیست اما بازیکنانی چون حسن بیت سعید، سینا مریدی، فرشاد جانفزا، هادی حبیبی، فرزاد جعفری، صابر حردانی، احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مجتبی نجاریان و ... قرارداد دارند و قرارداد بازیکنانی چون حامد لک، رحیم زهیوی، ایوب والی، عبدالله کرمی، احمد عبدالله زاده، پیمان شیرزادی، یوسف وکیا، ایمان مبعلی، نوید عاشوری، آرش افشین، فرشاد سالاروند، امیر ذلیکانی به پایان رسیده است.

 

هنوز پورموسوی لیست نهایی خود برای تمدید، فسخ و یا جذب بازیکن را به باشگاه فولاد نداده و البته کار سختی برای بستن تیم فصل بعد خود دارد، باید دید بودجه قرمزهای اهواز برای فصل بعد چقدر خواهد بود و آیا سرمربی فولاد اجازه خرید بازیکن خارجی را خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها