کد خبر : 1522002 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 16:14 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: پول نباشد بلای نفت تهران سرمان می‌آید

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش با هفته ها صدرنشینی شایسته قهرمانی در رقابت های این فصل دسته اول بوده است.

فکری: پول نباشد بلای نفت تهران سرمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان که با این تیم قهرمان رقابت های لیگ یک و موفق به صعود به لیگ برتر شد در خصوص اتفاقات بازی آخرش مقابل مس رفسنجان گفت: ما در این بازی نیاز به امتیاز داشتیم و با حضور هواداران مشتاق کمی کار برای ما سخت شده بود. ما هفته ها صدرنشین بودیم و برای صعود به لیگ برتر باید از این بازی امتیاز می گرفتیم. فشار عصبی زیادی به کادر فنی و بازیکنان وارد شده بود و واقعاً برخی اتفاقات قابل کنترل نبود.


او ادامه داد: حریف ما نیازی به امتیاز نداشت و اصلا نتیجه این بازی برایش مهم نبود و برای همین بدون هیچ استرسی بازی می کرد. اما خدا را شکر در نهایت توانستیم نتیجه لازم را کسب کرده و به شایستگی به لیگ برتر صعود کنیم.


فکری به موضوع بازی شرافتمندانه تیم ها مقابل رقبای صدرنشین واکنش تندی نشان داد و گفت: اصلاً از این اصطلاح "شرفتمندانه" در این فوتبال کثیف استفاده نکنید! چرا همیشه بازی شرافتمندانه برای تیم های مقابل ما مهم است؟ مگر باید برای دیگران بازی کنیم؟ چرا نباید ارزش برای خودمان قائل باشیم و برای حیثیت خودمان بازی کنیم؟ بهتر است در این مورد حرفی نزنیم.


او در مورد احتمال باخت نفت مسجدسلیمان در بازی آخر و صعود دو تیم مازندرانی به لیگ برتر تصریح کرد: ما در بازی مقابل بادران مورد ظلم واقع شدیم، درگیری‌ها را تیم مقابل شروع کرد. وقتی داور پنالتی به سود ما اعلام کرد ریختند داخل زمین و درگیری ایجاد کردند و بازیکنان من هم در این میان کتک خوردند. ما نقشی در این درگیری‌ها نداشتیم. در نهایت هم به کمیته انضباطی احضار شدیم. حالا شما فکر کنید من در مورد این مسائلی که شما مطرح کردید، صحبت کنم چه اتفاقی خواهد افتاد. اصلاً در این مورد چیزی نپرسید و بگذارید کمی آرامش داشته باشیم. هنوز بعد از یک هفته یاد این مسائل می افتم، آرامشم را از دست می دهم...

 

فکری در مورد شرایط این روزهای تیمش گفت: من که در حال حاضر در تهران حضور دارم و مسئولان تیم نیز به دنبال مذاکره با اسپانسر و جذب منابع مالی برای فصل آینده هستند. مسئولان شهری و استانی پای کار آمده اند و امیدوارم باشگاه بتواند تمهیدات لازم برای لیگ برتر را فراهم کند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد ادامه همکاری اش با این تیم گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، باید تکلیف اسپانسر مشخص شود و بعد ببینیم آیا مرا می خواهند یا نه! آن زمان می توانیم در مورد برنامه های آینده مان صحبت کنیم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تیم بدون پول تبدیل به نفت تهران خواهد شد. مهم نیست که شما در تهران بازی می کنید یا شهرستان، اگر پول خوب باشد همین نفت مسجدسلیمان قهرمان آسیا می شود.

دیدگاه‌ها