کد خبر : 1522029 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 17:24 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

تدارک ویژه الجزیره برابر پرسپولیس برای تاریخ‌سازی

الجزیره امارات امروز تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی دنبال کردند تا برای دیدار مقابل پرسپولیس خود را مهیا کنند.

تدارک ویژه الجزیره برابر پرسپولیس برای تاریخ‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، تن کاته، سرمربی الجزیره امارات که موفق شده تیمش را به جمع شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برساند، اکنون پرسپولیس را پیش رو دارد. الجزیره با عبور از تراکتورسازی و الغرافه قطر توانست به همراه الاهلی عربستان در مرحله یک هشتم حضور داشته باشد.


آنها تمرینات خود را برای جدال مقابل دیگر نماینده ایران اکنون در مرحله یک هشتم استارت زده‌اند. در تمرینات چند روز اخیر، سرمربی هلندی این تیم بیشتر روی مسائل بدنی کار کرده تا بتواند شرایط را در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس به سود الجزیره کند.
تن کاته، سرمربی الجزیره امارات طی روزهای اخیر در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان، خصوصا در دیدار آخر این تیم برابر الوحده امارات که با شکست 4 بر 1 آنها همراه شد، مبنای تمرینات خود را شکل داده تا ضعف بازیکنان در این بخش را کاهش دهد.


علی مبخوط، ستاره الجزیره در تمرین روز گذشته این تیم غیبت داشت و درگیر مراسم مربوط به عروسی خود بود تا از کادرفنی مجوز غیبت در این تمرین را دریافت کرده باشد.


احمد عطاس، مهاجم جوان این تیم نیز که به تیم الاهلی پیوسته در تمرین غیبت داشته و هنوز وضعیت او برای حضور در جدال مقابل پرسپولیس نامشخص است. با این حال با توجه به اینکه قرارداد او تا پایان این دو دیدار ادامه دارد، احتمال بازگشتش به تمرینات این تیم و همراهی در دو جدال پیش‌رو مقابل پرسپولیس وجود دارد. با این حال گمانه‌زنی در خصوص اینکه مسوولان باشگاه به دلیل عدم تمدید قرارداد این بازیکن با این تیم و البته عقد قرارداد با الاهلی نام او را از لیست این بازی خارج کنند زیاد است.


الجزیره در تلاش است با موفقیت برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای اولین بار در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور پیدا کنند و البته کار سخت و دور از انتظاری را پیش رو خواهند داشت. آنها طی فصل اخیر در جام های داخلی ناموفق عمل کردند و نتوانستند سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را به خود اختصاص دهند.الجزیره که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت به عنوان چهارمی این رقابت‌ها دست یافته بود تا مهمترین موفقیتش در این فصل به این حضور و عنوان چهارمی باشد.

دیدگاه‌ها