کد خبر : 1522119 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 10:48 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت عزت‌اللهی مقابل مراکش نگران‌کننده نیست

کریمی: تمرین 4 نفره تیم ملی هم مفید است!

هافبک تیم ملی فوتبال اعلام کرد همه بازیکنان با انگیزه برای حضور در جام جهانی تلاش می کنند.

کریمی: تمرین 4 نفره تیم ملی هم مفید است!

به گزارش "ورزش‌سه"،  علی کریمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران درباره شروع تمرینات با 4 بازیکن عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعه هفته قبل آخرین بازی لیگ برگزار شد، یک هفته همه بچه ها استراحت کردند. از سوی دیگر برخی باشگاه ها در لیگ قهرمانان بازی دارند و به همین خاطر ما مجبور شدیم با 4 بازیکن کارمان را شروع کنیم. این تمرینات صد درصد برای تیم ملی مفید است. به هر حال تمرین کردن بهتر از تمرین نکردن است و می تواند به شرایط بدنی ما قبل از جام جهانی کمک کند.


وی درباره شرایط بدنی خودش و سایر بازیکنان گفت: همه ما شرایط خوبی داریم. بازیکنانی که اینجا هستند در اردوهای قبل خودشان را نشان دادند و حضورشان تکرار شده است. همه بازیکنان تقریبا شرایط خوبی دارند و می توانند در لیست نهایی قرار بگیرند. شرایط برای حضور در روسیه سخت است اما فرصت زیادی باقی نمانده و کمتر از 40 روز زمان داریم. همه ما نیاز داریم تا مسئولان و مردم توجه ویژه ای به تیم ملی داشته باشند و کمک کنند تا به اهدافمان برسیم.


هافبک ملی پوش سپاهان درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: ما غیر از بازی با ترکیه، یونان و ازبکستان یک مسابقه دیگر با سوریه داشتیم که با توجه به کمبود نفرات این مسابقه لغو شد. از این روز ترکیه و یونان تیم های خوبی هستند و ازبکستان هم در آسیا تیم قدرتمندی است. صد درصد این بازی های تدارکاتی برای تیم مفید است و در راه آماده سازی قبل از جام جهانی به ما کمک می کند.


کریمی درباره غیبت سعید عزت اللهی در بازی اول تیم مقابل مراکش افزود: سعید یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است که متاسفانه در بازی اول جام جهانی او را نداریم. با این حال همه بازیکنان آماده هستند و با توجه به اینکه کی روش تیم خوبی را ساخته، فکر نمی کنم نگرانی از این بابت وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها