کد خبر : 1522219 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 15:45 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

فصل بعد جوان های با کیفیت تری معرفی می کنیم

جلالی: هدف اصلی حفظ بازیکنان فعلی است

سرمربی پیکان می گوید در این تیم شرایط برای کار کردن صادقانه وجود دارد.

جلالی: هدف اصلی حفظ بازیکنان فعلی است

مجید جلالی بعد از تمدید قرارداد رسمی خود با پیکان ورزش سه گفت: از تمدید قرارداد با پیکان خوشحالم و می دانید از همه مهمتر این است که باشگاه فضای خوبی دارد . در پیکان می شود صادقانه کار کرد و تیم را به سوی پیشرفت هدایت کرد. خود ما هم واقعا شخصیت یک تیم بزرگ را گرفته ایم و می توانیم شرایط بهتری را پیدا کنیم. 


او در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم باشگاه ها به دنبال بازیکنان پیکان هستند یا نه هم گفت: بله باشگاه ها امسال هم متاسفانه دنبال بازیکنان ما هستند و امیدوار هستم موجودی فعلی مان را حفظ کنیم و بتوانیم چند بازیکن در پست های مختلف جذب کنیم . درهر صورت بودجه ما متوسط است و سیاست باشگاه هزینه بالا نیست و این موضوع کار ما را سخت می کند.


جلالی ادامه داد: ما پارسال 4 یار اصلی را از دست دادیم. اگر اشتباه نکنم 7 گل کمتر زدیم ولی 13 گل کمتر خوردیم. اگر می توانستیم توان هجومی مان را حفظ کنیم می توانستیم سهمیه بگیریم. این روال کاملا منطقی است و نمی شود انتظار داشت بازیکن خود را از دست بدهی، بازیکن نگیری و در نتیجه پیشرفت داشته باشی. 


سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پروسه جوانگرایی در تیمش ادامه داشته باشد یا نه هم گفت: من جلسه ای با مدیران باشگاه داشتم و به آنها خیلی شفاف گفتم ما می خواهیم  جوان های بیشتر و مستعدتری نسبت به سال گذشته به فوتبال معرفی کنیم.

دیدگاه‌ها