کد خبر : 1522435 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 16:09 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

عقده گشایی الجزیره، زنگ خطر برای پرسپولیس!

تیم فوتبال الجزیره امارات برای اولین بار در چهار سال اخیر راهی دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا شده است.

عقده گشایی الجزیره، زنگ خطر برای پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب با انجام دو بازی در کشورهای قطر و امارات وارد مرحله یک هشتم نهایی می شود. در دومین بازی امشب از ساعت 20 به وقت ایران تیم های الجزیره امارات و پرسپولیس ایران به مصاف یکدیگر می روند.

 

قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران در حالی در شهر ابوظبی به میدان می رود که حریف این تیم یکی از تیم های معمولی لیگ فصل اخیر امارات بوده است. الجزیره رقابت های این فصل را با مقام هفتمی به پایان رساند و شرایط خیلی مناسبی در این مسابقات نداشت.

 

اما یک نکته ای که هم از لحاظ روحی می تواند برای الجزیره تضعیف کننده باشد و هم می تواند در جهت عکس، این تیم را با هیجان و جدیت بیشتری وارد مسابقه با پرسپولیس کند، سابقه آسیایی اخیر شاگردان تن کاته است.

 

الجزیره در چهار سال اخیر هرگز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا نکرده و آخرین حضور آنها در دور حذفی به سال 2014 مربوط می شود که پس از دوم شدن در گروه، در اولین دور حذفی مقابل العین شکست خورده و حذف شدند. این تیم اماراتی در سال 2015 جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست نیاورد و در سال های 2016 و 2017 هم به ترتیب با کسب یک و 2 امتیاز در مرحله گروهی آخر شد و با رقابت های آسیایی خداحافظی کرد.

 

بدین ترتیب، حالا که پس از 4 سال دوباره این فرصت به تیم متمول اماراتی رسیده، شاگردان هنک تن کاته در صدد هستند از آن به بهترین شکل استفاده کرده و با حذف حریف قدرتمند ایرانی خود راهی جمع هشت تیم برتر قاره کهن شوند.

دیدگاه‌ها