کد خبر : 1522461 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 17:43 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگذاشتیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود؛

رجب‌زاده: استقلال و ذوب‌ در بهترین شرایط قرار دارند

مهدی رجب زاده معتقد است که دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن به دلیل شباهت های زیادی که در نوع فوتبال آنها وجود دارد، بازی بسیار سختی خواهد بود.

رجب‌زاده: استقلال و ذوب‌ در بهترین شرایط قرار دارند

مهدی رجب زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر گفت: امسال با اینکه سال پر فراز و نشیبی بود از نیم فصل دوم به این سمت تیم نتایج قابل قبولی گرفت و در نهایت هم کسب سهمیه آسیایی کردیم. جا دارد همینجا به تمام مجموعه باشگاه خسته نباشید بگویم. نتایج قابل قبولی بود و به هواداران هم تبریک می گویم؛ همیشه گفته ام که درست است کم هستند ولی همیشه هستند و امیدوارم دلشان شاد باشد.


رجب زاده در پاسخ به این سوال که با کسب نائب قهرمانی دیگر مانند سال گذشته منتظر حذف نفت تهران نیستند، افزود: هر سال ممکن است اتفاقاتی بیافتد؛ پارسال که سهمیه گرفتیم، خودمان خیلی زحمت کشیدیم و اتفاقاتی افتاد که سهمیه به ما رسید. البته خودم که با آقای آذری صحبت می کردم، می گفت که می دانم مشکلاتی وجود دارد و اگر ما چهارم بشویم می توانیم سهمیه بگیریم ( در صورتی که نفت تهران سال گذشته مقابل تراکتورسازی در فینال جام حذفی بازی را واگذار می کرد، ذوب آهن به آسیا راه می یافت)


وی با اشاره به رقابتی که در آن برهه میان ذوب آهن و سپاهان برای کسب رتبه وجود داشت، خاطرنشان کرد: تلاش ما و سپاهان برای چهارمی و رسیدن به آسیا بود. می دانستیم که 90 درصد این اتفاق می افتد. به خاطر همین وقتی در پایان فصل چهارم شدیم، خیلی خوشحال بودیم و حتی آقای آذری گریه کرد ولی خدا را شکر امسال دیگر به اما و اگر نکشید و مستقیم توانستیم سهمیه بگیریم. اگر در نیم فصل اول امتیازات را گرفته بودیم، چه بسا در کورس قهرمانی با پرسپولیس هم بودیم ولی ناشکر هم نیستیم و خدا را شکر می کنیم که خودمان را از میانه های جدول در پایان نیم فصل اول به رتبه دوم رسیدیم. 


مهدی رجب زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال که روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود، گفت: هم تیم ما و هم تیم استقلال در شرایط خوبی به هم خوردیم. تیم ما که شرایط خوبی دارد و استقلال هم از نیم فصل دوم متحول شده و در آسیا هم به عنوان تیم اول صعود کرد. ای کاش دو تیم ایرانی به هم نمی خوردند ولی به هر صورت این اتفاق افتاده و فکر می کنم خیلی بازی جان دار و محکمی از آب دربیاید و ما هم تلاش می کنیم که موفق از این مرحله بیرون بیاییم. تیم های ایرانی فوتبالشان به هم نزدیک است و این موضوع در فوتبال دو کشور دیگر وجود ندارد، ولی در ایران همه چیز شبیه هم است و به همین دلیل کار سخت تر می شود.

 

رجب زاده در مورد حضور هواداران و تاثیر آنها اضافه کرد: تشکر می کنم از هواداران. کاری ندارم چه اتفاقی در بازی استقلال می افتد ولی امسال خیلی از ما حمایت کردند و به آنها خسته نباشید می گویم.

 

بازیکن سابق فجرسپاسی شیراز در مورد شرایط نابسامان این تیم مطرح سالیان نه چندان دور لیگ برتر در لیگ یک و ناکامی این تیم در صعود توضیح داد: الان من بخواهم در مورد فجر صحبت کنم ممکن است به یک سری‌ها بر بخورد. این حق مردم شیراز نیست که یک تیمی شش هفت سال دست و پا بزند و یک سال برای صعود و یک سال برای نیفتادن بجنگد. به نظر من یک سری مسائلی اتفاق می افتد که تکراری است. یک نفر باید بیاید که در فوتبال شیراز تحول ایجاد کند. یک سری آدم ها چرخشی می آیند  و می روند و فوتبال شیراز هم راه به جایی نمی برد. درست در لحظاتی که باید تیم نتیجه بگیرد علیرغم تمام شایستگی هایی که دارد، نمی تواند. به نظرم فجر از نظر نیروی انسانی شرایط خوبی داشت، ولی امسال هم این اتفاق نیفتاد. الان من تا این حرف را بزنم می گویند، تو ذوب آهن هستی و در مورد شیراز حرف می زنی. به نظرم این کار باید اساسی و از پایه درست شود. این همه سال را از دست دادیم ولی به نظرم باید یک نفر با ایده های جدید بیاید؛ چون ایده های که قبلا کار کرده اند اگر قرار بود نتیجه بدهد، تا الان نتیجه داده بود. مثلا همین امسال تیم از صعود بازماند و مردم شیراز باید سردرگریبان بنشینند. برق هم اصلا شرایط خوبی ندارد و تیمی بود که می توانست مدعی باشد.


رجب زاده صحبت هایش را اینگونه در مورد تیم سابق خود پایان داد: ابتدای فصل با آقای فلاح صحبت کردم. گفتم که تیم به روح و ایده جدید نیاز دارد و ایده هایی به آنها دادم. اول قبول کرد ولی به هر ترتیب و دلایلی که نمی دانم چه بود، اتفاقاتی افتاد و شرایط برای صعود تیم فراهم نشد. البته این اولین بار نبود و به نظرم باید شرایط جدیدی ایجاد کرد. مردم شیراز هم در این چند ساله خیلی حرص خورده اند. تیم لیگ برتری داشتن برای شیرازی ها عقده شده و حقشان نیست که هر سال این اتفاقات برای آنها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها