کد خبر : 1522618 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 11:52 | 137.7K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات نهایی به تهران موکول شد

جلسه شبانه برانکو و گرشاسبی در ابوظبی

سرمربی کروات سرخپوشان نیمه شب گذشته جلسه کوتاهی با سرپرست باشگاهش حول تمدید قرارداد برگزار کرد.

جلسه شبانه برانکو و گرشاسبی در ابوظبی

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از توافق ابتدایی با مسوولان این تیم برای ادامه همکاری، هنوز قراردادش را امضا نکرده است. موضوعی که باعث شد تا طی چند روز اخیر زمزمه‌های این تمدید و سرنوشت آینده نیمکت پرسپولیس به دغدغه اصلی هواداران این تیم تبدیل شود.


با این حال هر دو طرف مذاکره بارها پالس‌های مثبتی برای ادامه همکاری ارائه داده‌اند که این مساله می‌تواند به تداوم حضور برانکو ایوانکوویچ برای چهارمین فصل پیاپی روی نیمکت این تیم منتهی شود.


حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست پرسپولیس که برای حضور در اردوی این تیم پیش از جدال با الجزیره راهی امارات شده بود، شب گذشته و بعد از دیدار دو تیم در استادیوم محمد بن زاید جلسه کوتاهی با سرمربی تیمش داشت.


سرپرست سرخپوشان بعد از همراهی هافبک مصدوم تیمش در بیمارستان خلیفه به هتل دوسیت تانی ابوظبی رفت تا در جلسه‌ای با سرمربی این تیم حول مسائل مختلف و خصوصا تمدید قرارداد و ادامه همکاری به صحبت بنشیند. در این جلسه که در لابی هتل برگزار شد موضوعات مختلفی مورد بحث قرار گرفت و در شرایطی که به نظر می‌رسد دو طرف اختلاف نظر چندانی برای ادامه همکاری نداشته باشند، ادامه بحث و مذاکره به تهران موکول شد. حمیدرضا گرشاسبی که طی برنامه از قبل پیش بینی شده برای برپایی مقدمات جشن قهرمانی پرسپولیس باید زودتر ابوظبی را به مقصد تهران ترک می‌کرد، ادامه این مذاکرات را به تهران موکول کرد.

دیدگاه‌ها