کد خبر : 1522622 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 11:06 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانیان: ورزشگاه هایمان استاندارد نیست

چرا ویدئو چک به فوتبال ایران نمی‌آید؟

رییس کمیته داوران اعلام کرد به دلیل استاندارد نبودن ورزشگاه های ایران امکان استفاده از ویدئو چک در لیگ هجدهم وجود ندارد.

چرا ویدئو چک به فوتبال ایران نمی‌آید؟

به گزارش "ورزش‌سه"، در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون برگزاری مسابقات لیگ برتر فصل آینده با استفاده از تکنولوژی ویدئو چک به گوش رسید. در این باره حتی گفته می شود مشکلات مالی فدراسیون اجازه نمی دهد این تکنولوژی در لیگ هجدهم مورد استفاده قرار بگیرد.


فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران اما در این خصوص توضیح داد. او گفت: «استفاده از این سیستم‌ها در هر کشور بستگی به شرایط آن کشور دارد. امکاناتی که ورزشگاه‌های ما دارند، هنوز کامل نیست و استانداردهای جهانی را ندارد، ما هم نمی‌توانیم از  این تکنولوژی‌ها استفاده کنیم.»


وی افزود: « ما با صحبت‌هایی که با فدراسیون و آقای تاج انجام دادیم مشکل مالی برای تهیه آنها نداریم اما مشکل اصلی، استاندارد نبودن ورزشگاه‌هایمان است. ورزشگاه‌هایی داریم که هنوز دوربین فیلمبرداری درست و حسابی ندارند آن وقت ما چگونه می‌خواهیم از دوربین‌های مختلف برای ویدئو چک استفاده کنیم. ابتدا باشگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه وضعیت استادیوم ها را بهبود ببخشند؛ سپس کمیته‌ داوران از این تکنولوژی‌ها استفاده خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها