کد خبر : 1522641 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

شبهای طلایی مبخوت؛ از دامادی تا درخشش مقابل پرسپولیس!

ستاره خط حمله تیم فوتبال الجزیره امارات روزهای فوق العاده ای را در زندگی شخصی و حرفه ای خود سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجزیره امارات رفت و با عملکرد ضعیفی که در خط دفاعی از خود نشان داد، شکست عجیبی در ابوظبی متحمل شد و با باخت به استقبال بازی برگشت می رود.

 

یکی از بهترین بازیکنان الجزیره در بازی دیشب، ستاره همیشگی این تیم در خط حمله بود. علی مبخوت، مهاجم ملی پوشی که بهترین گلزن اماراتی فصل اخیر لیگ این کشور بود و کمک زیادی به الجزیره کرد، در مقابل پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت و با یک گل زیبا و یک پاس گل توانمندی خود را به رخ پرسپولیسی ها کشید و نقش بسیار پررنگی در پیروزی ارزشمند تیمش داشت. همچنین او در پایان بازی دیشب با توجه به درخششی که داشت، به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد.

 

نکته جالب در خصوص مبخوت این است که چند شب پیش او مراسم عروسی اش را پشت سر گذاشت و به جرگه متاهلین پیوست. روزهای اخیر برای مهاجم ملی پوش الجزیره بسیار خوش یمن و حاوی اتفاقات مثبت بوده است.


مبخوت پس از داماد شدن، به عنوان یکی از کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن اماراتی فصل این کشور معرفی شد؛ سپس درخشش او در بازی با پرسپولیس هم به اتفاقات ویژه روزهای اخیر زندگی شخصی او افزود.

 

 

1300877

 

1300876

دیدگاه‌ها