کد خبر : 1522687 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 16:24 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج و مصدومیت؛

بدشانسی تمام و کمالِ کامیابی‌نیا در ابوظبی

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس شب گذشته برای چهارمین بار از ناحیه کتف مصدوم شد.

بدشانسی تمام و کمالِ کامیابی‌نیا در ابوظبی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی مهمان الجزیره امارات بود.

 

در این بازی که با شکست سرخپوشان همراه شد، یک بدشانسی دیگر هم گریبان پرسپولیس را گرفت. کمال کامیابی نیا، در نیمه دوم این دیدار پس از برخورد با بازیکن الجزیره روی زمین افتاد و از ناحیه کتف به شدت مصدوم شد. این چهارمین آسیب دیدگی هافبک جنگنده پرسپولیس از این ناحیه بود و باعث شد بازی برگشت، جام جهانی و دیدار سوپرجام را از دست بدهد. حالا پس از مصدومیت طولانی مدت محسن ربیع خواه، برانکو یک هافبک دفاعی دیگر تیمش را در اختیار ندارد.

 

رخ دادن اتفاق تلخ برای کامیابی نیا در شهر ابوظبی البته چندان تازه نیست. شماره 11 سرخ ها در طول این فصل یک بار دیگر هم در ورزشگاه محمد بن زاید بازی کرده بود که در آن دیدار هم خاطره خوشی برایش رقم نخورد. در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل که پرسپولیس با الاهلی عربستان برگزار کرد، کامیابی نیا با یک خطای شدید در دقیقه یازده با کارت قرمز داور روبرو شد و پرسپولیس را حدود 80 دقیقه ده نفره کرد. البته پایان آن بازی برای تیم پرسپولیس خوش بود و به صعود شاگردان برانکو به مرحله نیمه نهایی آسیا منجر شد. همین کارت قرمز، فرصت حضور در بازی حساس بعدی پرسپولیس مقابل الهلال را که اتفاقا در ورزشگاه محمد بن زاید انجام شد، از کامیابی نیا گرفت. کمال مثل چند بازیکن دیگر آن دیدار را از دست داد و پرسپولیس با 4 گل مقابل الهلال شکست خورد.

 

بدین ترتیب سومین بازی فصل پرسپولیس در ورزشگاه محمد بن زاید که دومین حضور کامیابی نیا در این استادیوم بود، اتفاق تلخ دیگری را برای این بازیکن جنگنده رقم زد.

دیدگاه‌ها