کد خبر : 1522691 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 16:51 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس: مسلمان می تواند گره پرسپولیس را باز کند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان می توانند در بازی برگشت با شکست الجزیره به دور بعد صعود کنند.

پیوس: مسلمان می تواند گره پرسپولیس را باز کند

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس در مورد شکست تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: به نظر می رسد برانکو برای ارائه یک بازی بسته به میدان رفته و قصد داشت با ضد حمله های سریع به گل برسد. برد یک بر صفر نیمه اول نشان داد او و تیمش به خوبی این نقشه را پیدا کرده اند.


او ادامه داد: اما در نیمه دوم فاصله عجیبی بین خطوط سه گانه پرسپولیس ایجاد شد و بازیکنان الجزیره به راحتی می توانستند با پاس های تک ضرب فضا را از ما بگیرند. همین باعث شد آنها موقعیت های متعددی در نیمه دوم به دست بیاورند.


پیوس با انتقاد از اعتماد به نفس کاذب پرسپولیسی ها تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان با خیال آسوده بازی می کردند و تصورشان این بود که می توانند حریف خود را به راحتی شکست دهند. عدم دوندگی و جنگندگی باعث شد شاگردان برانکو مالکیت توپ را از دست بدهند.


پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به خلاء سیدجلال حسینی گفت: واقعا نبودن سیدجلال برای تیم گران تمام شد و بازی محمد انصاری در قلب خط دفاعی از روی اجبار بود. انصاری اگر تمام فصل را در پست دفاع چپ بازی می کرد، الان بازیکن فیکس تیم ملی بود. ضمن اینکه ما در میانه میدان یک بازیکن مقتدر نداشتیم.


پیوس به ادامه لجبازی های برانکو و مسلمان اشاره کرد و گفت: واقعا نمی دانم برانکو صلاح تیم را در چه می داند. ما برای او احترام زیادی قائل هستیم. برانکو در این سالها جام های زیادی برای ما به ارمغان آورده و خاطرات خوبی برای هواداران ساخته اما دلیل بازی ندادن به مسلمان هنوز هم بر ما پوشیده است.


او ادامه داد: وقتی ما در میانه میدان به یک بازیکن بازیساز احتیاج داشتیم، برانکو بشار رسن را به بازی آورد ولی تعویض های او خیلی دیر انجام می شود و کارایی لازم را ندارد.


پیشکسوت پرسپولیس در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت هواداران و ارائه یک بازی هجومی تیمش با غلبه بر الجزیر به دور بعد صعود کند. او پیرامون بازی برگشت گفت: برانکو باید با یک ترکیب هجومی و یک هافبک دفاعی تیمش را ارنج کند. ما باید با 2 مهاجم بازی کنیم و هافبک هایی را به بازی بگیریم که توانایی بردن نبردهای یک مقابل یک را داشته باشند.

دیدگاه‌ها