کد خبر : 1522721 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 18:26 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشستن روی نیمکت همیشه جذاب است

پنجعلی: به سرپرستی پرسپولیس نمی شود "نه" گفت

پیشکسوت پرسپولیس از مذاکرات اولیه اش با مدیرعامل این تیم برای قبول سرپرستی سرخپوشان خبر داد.

پنجعلی: به سرپرستی پرسپولیس نمی شود "نه" گفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در مورد شکست تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: به نظرم پرسپولیس بازی را خوب و منطقی آغاز کرد. حفظ توپ در زمین حریف و گل نخوردن اولویت برانکو بود و بچه ها دلخوش به ضد حملات بودند که اتفاقا نیمه اول هم به نتیجه دلخواه رسیدند.


او ادامه داد: اما در نیمه دوم بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند و استرس عجیبی به آنها تزریق شد. ضریب اشتباهات در دادن پاس بسیار بالا بود و پرسپولیس آن تیم همیشگی نبود. تعویض های برانکو هم نتوانست روند بازی را تغییر دهد و بچه ها خیلی راحت فضا را به حریف دادند.


پنجعلی پیرامون اصرار برانکو به تفکرات تاکتیکی و پافشاری روی نظراتش تصریح کرد: واقعا این کوتاه فکری است اگر تصور کنیم برانکو با بازیکنی لجبازی می کند. چرا که در صورت عدم نتیجه گیری تیم خود او به عنوان اولین نفر متضرر خواهد شد. بهرحال برانکو تفکرات خاص خودش را دارد و نمی توان در کارش دخالت کرد.


پیشکسوت پرسولیس با اشاره به خلاء بازیکنان مهمی مثل سیدجلال حسینی گفت: بهرحال سیدجلال بازیکن بزرگی است و نبودنش همیشه محسوس است. اما تیم بازیکن خوب کم ندارد و ان شاء الله در بازی برگشت می توانیم به راحتی به دور بعد صعود کنیم. پرسپولیس پتانسیل عبور از الجزیره را دارد و شک نکنید با حمایت هواداران می توانیم آنها را شکست دهیم.


پنجعلی در مورد خبر سرپرستی او در پرسپولیس گفت: مذاکره هایی با آقای گرشاسبی داشته ام ولی قبل از هر چیز آرزو می کنم مسائلی که در مورد دوستان مطرح می شود، دروغ باشد. اما باید بگویم در این زمینه مذاکره هایی با بنده شده ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم روند کار چگونه پیش خواهد رفت.


او با اشاره به جذابیت های سرپرستی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در زمان آقای سعیدلو حکم عضویت در هیئت مدیره تیم را به من دادند اما قبول نکردم اما حضور روی نیمکت پرسپولیس و همراهی تیم همیشه جذاب است و نمی شود به سرپرستی تیم بزرگی مثل پرسپولیس نه گفت.

دیدگاه‌ها